Stiri

Ericsson prezinta solutii TV si media de ultima generatie la IBC 2015

Ericsson IBC

Pe masura ce televiziunea se indreapta spre era internetului si trece printr-un proces de transformare disruptiva fara precedent, lantul valoric traditional din media evolueaza intr-un nou ecosistem dinamic. In centrul acestor schimbari se afla consumatorul, mai ales datorita cresterii asteptarilor sale fata de cum ar trebui sa fie experienta TV in ziua de astazi.

Ericsson va dezvalui la IBC 2015, cel mai mare targ international dedicat industriei media, solutii TV si media de ultima generatie menite sa asigure satisfactia consumatorilor prin livrarea de experiente complete si personalizate, continut captivant si servicii in continua dezvoltare.

Mai mult decat atat, Ericsson isi va consolida pozitia de lider pe piata de procesare video definita prin software prin lansari de solutii inovatoare, prezentand si modul in care arhitecturile cloud sunt influentate pozitiv de numarul tot mai mare de servicii ale companiei dedicate industriei. De asemenea, Ericsson va demonstra beneficiile solutiilor sale de integrare pentru companiile TV si media, portofoliu extins datorita achizitiilor unora dintre cele mai importante companii din industrie.

Ericsson va prezenta la IBC 2015:

• Solutii pentru continut media din ce in ce mai interactiv, care vor maximiza valoarea programelor pentru detinatorii de drepturi TV si societatile de televiziune si care vor putea include grafica captivanta pentru sporturi, actualizari de portofoliu pentru titraj in timp real si asocierea de metadate.

• Portofoliul companiei de solutii dedicate procesarii media care asigura flexibilitate, calitate si eficienta in gestionarea continutului media si care furnizeaza solutii de codificare, transport si livrare a continutului video. De asemenea, Ericsson va lansa solutii dedicate procesarii avansate si virtualizarii continutului video.

• Servicii de media publishing, inclusiv gestionarea transmisiilor TV, si informatii despre lansarea noilor canale Ultra HD, impreuna cu toate functionalitatile pentru procesele de business, autentificarea consumatorului, facturare si date importante de analiza despre spectatori pentru a livra servicii de TV Anyware si OTT (over-the-top)

• Solutii de transmisie video pentru arhivarea, optimizarea, stocarea, procesarea si optimizarea livrarii de continut video in retelele fixe si mobile IP, dar si actualizari la produsele dedicate sistemelor DVR cloud si VOD (video la cerere).

• Capabilitati media pentru a oferi experiente cu adevarat personalizate pentru consumatori, inclusiv actualizari ale platformelor TV Ericsson.

• Observatii importante din industria media, incluzand informatii interesante din studiul Ericsson ConsumerLab despre industria de TV si media, viziunea companiei pentru 2020 si, pentru prima data, sesiuni live de intrebari si raspunsuri cu expertii Ericsson.

„Suntem foarte mandri ca reprezentam un element cheie in evolutia industriei de TV si media catre era internetului, o era in care continutul video si TV va fi si mai personalizat, conectat, durabil”, a spus Elisabetta Romano, Vice President and Head of TV and Media, Ericsson.

„Pe masura ce ne apropiem de Societatea Permanent Conectata, consumatorii din ce in ce mai conectati vor dicta agenda industriei si ii vor motiva pe clientii nostri sa-si concentreze eforturile spre a inova constant in materie de servicii si pentru a asigura loialitatea acestora. La IBC 2015, Ericsson va arata modul unic in care isi ajuta clientii sa raspunda provocarilor unei industrii in continua schimbare prin furnizarea de servicii de top si informatii esentiale despre atitudinile si comportamentul consumatorului de media.”