Eurosender Romania
Stiri

Bucuresti si zona Moldovei – in topul expeditiilor realizate prin Eurosender

Eurosender Romania

Eurosender, prima platforma de expeditii door-to-door la nivel european, mentioneaza ca peste 50% dintre utilizatorii casnici ai serviciului trimit pachete din Bucuresti, Moldova fiind urmatoarea regiune care utilizeaza cel mai des serviciile companiei.Ponderea livrarilor din partea de vest a tarii este de 15%, restul provenind din alte regiuni, conform analizei expeditiilor realizate in primele trei luni ale acestui an.

Comenzi recurente si majoritar din mediul urban

Aproximativ 40% dintre clientii persoane fizice au plasat comenzi pe platforma online mai mult de o data in primele trei luni ale anului. Procentul este mai scazut fata de clientii business, care au nevoi de servicii de curierat in activitatile lor saptamânale, atât in intern, cât si international.

Dintre clientii persoane fizice ai Eurosender, 20% trimit pachete din zone rurale, recuerente fiind cele din regiunea Moldovei.

40% dintre clientii business sunt din Bucuresti si Ilfov

In intervalul ianuarie – martie 2016, procentul clientilor business care au trimis colete prin Eurosender a ajuns la 55%. Din totalul clientilor business, 40% provin din Bucuresti si Ilfov, 25% din judetul Cluj, aproximativ 15% din judetul Timis si restul procentului de 20% provin din Sibiu, Brasov si alte zone ale tarii.

In ceea ce priveste ponderea clientilor din mediul urban versus cei din mediul rural, segmentul de business din zona rurala este de doar 10%, in comparatie cu un procent de 90% pentru clientii business din urban care, astfel, sunt cei mai comuni clienti ai Eurosender.
“Asa cum mentionam si la inceputul anului, am inregistrat o evolutie foarte buna pe segmentul B2B, acest lucru datorându-se in special serviciului nou lansat – SameDay Pick up. In acelasi timp, ne-am concentrat pe dezvoltarea serviciilor pentru clientii casnici, având in vedere extinderea partenerilor curieri cu care lucram si mentinerea unor costuri extrem de competitive,” declara Gabriela Buzoianu, Country Manager Eurosender.

Dintre clientii business inregistrati pe platforma online Eurosender, aproximativ 80% dintre acestia au plasat mai mult de o comanda. De la inceputul anului si pâna in prezent, situatia arata in felul urmator: aproximativ 30% dintre clientii business au plasat intre 1-5 comenzi lunar, aproximativ 55% au plasat intre 5-10 comenzi lunar, iar restul de 25% au plasat intre 10-15 comenzi lunar.

Asteptarile Eurosender pentru piata locala sunt sustinute de avantajele competitive ale companiei si de serviciul Same Day, din ce in ce mai apreciat si mai utilizat, in principal de reprezentantii segmentului de business. Serviciul Sameday Pick-up este oferit in prezent doar clientilor business. Peste 70% dintre comenzile plasate de catre acestia sunt pentru ridicare in aceeasi zi.