Acer Promise
Stiri

Acer ofera reparatie si banii inapoi pentru toate produsele clasa profesionala

Acer Promise

Acer a anutat astazi in Romania programul ”Reliability Promise”, oferind reparatie in garantie si ramburs pentru orice produs din clasa profesionala, in cazul in care se defecteaza in primul an de la achizitie.Astfel, orice client care cumpara un produs Acer din clasa profesionala, eligibil, pana la 31 decembrie 2016 si pe care il inregistreaza in termen de 30 de zile de la data achizitiei pe pagina dedicata, va primi integral pretul produsului (fara TVA pentru persoane juridice) si va beneficia de reparatie in termenii garantiei, in primul an de utilizare.

”Produsele Acer sunt concepute pentru utilizarea in cele mai diverse si solicitante scenarii, incorporand tehnologii de ultima generatie si avand un design inovator si versatil. Garantam pentru calitatea produselor noastre, oferind ”Acer Reliability Promise” pentru toata gama de echipamente profesionale si de tip 2 in 1: laptopuri TravelMate, statii de lucru Veriton, monitoare B6, videoproiectoarele P5 si P7, precum si seriile Acer Aspire Switch sau convertibile Aspire R7, echipate cu Windows 10 Pro”, a declarat Constantin Balmus, directorul reprezentantei Acer in Romania.

Pasii pe care trebuie sa ii urmeze cumparatorul pentru a beneficia de garantia ”Acer Reliability Promise” sunt urmatorii:

1. Sa cumpere unul dintre produsele Acer incluse in programul ”Acer Reliability Promise”. Lista completa poate fi consultata aici.

2. Sa inregistreze produsul pe site-ul Acer in termen de 30 de zile de la data inscrisa pe bonul fiscal.

3. In cazul defectarii produsului in primul an de la achizitie, clientul trebuie sa semnaleze defectiunea la numarul dedicat pentru asistenta (+40 021.222.67.35), iar daca defectul este acoperit de garantie, sa faca sesizare online si sa urmeze pasii pentru rambursare.