Lifestyle
452 views 0 comments

Urban Decay e in sfarsit si in Romania!

by on February 11, 2016
 

IMG_2309
Din februarie, celebrul brand Urban Decay aduce culori feminine, dangerous & fun in rafturile de makeup in 6 dintre magazinele Sephora din Bucuresti (Sephora Mall Vitan, Sephora Afi Palace Cotroceni, Sephora Magheru, Sephora Promenda Mall, Sephora Baneasa Shopping City si Sephora Feeria).

Povestea Urban Decay a inceput in anii ’90 cand culori precum roz, rosu si bej dominau piata selectiva de frumusete. Doamne fereste sa iti fi dorit unghii mov sau verzi! Ar fi trebuit fie sa te descurci cu un marker, fie sa iti risti viata pe vreo alee intunecata in cautarea culorilor dupa care ravneai.

Acela a fost momentul in care Sandy Lerner (cofondator Cysco Systems) a luat decizia indrazneata de a cauta singura o modalitate de a isi satisface gusturile de culoare. Unul dintre angajatii sai, David Soward i-a prezentat-o pe vizionara Wende Zomnir (o femeie de afaceri creativa si dependenta de machiaj aproape de la nastere). Prima linie de 12 lacuri pentru unghii si 10 rujuri, lansata in ianuarie 1996 sub numele Urban Decay a luat nastere chiar in bungalow-ul lui Wende din Laguna Beach.

Prima reclama cu sloganul “ROZUL VA PROVOACA GREATA?”, a demonstrat ca URBAN DECAY propune o alta abordare machiajului. Inspirati din fatetele mai putin atragatoare ale peisajului urban, Urban Decay aduce in lumina reflectoarelor culori vibrante denumite specific: SMOG, RUST, OIL sau ACID RAIN.

Pentru Urban Decay machiajul este o forma de exprimare. Nu este o modalitate de a iti ascunde micile imperfectiuni, ci de a arata lumii cine esti. Suntem niste non-conformisti. Cateodata incalcam regulile, dar nu ne cerem scuze pentru asta. Prezenta in continua extindere dovedeste ca pasionatii de machiaj din intreaga lume au o nevoie acuta de alternative, de unde si longevitatea Urban Decay, brand care depaseste cu mult stilul grunge al anilor ’90.

Poate aceasta dorinta pentru ceva unic explica sustinerea pasionala de care s-a bucurat Urban Decay in ultimii ani. Produsele Urban Decay apar in zeci de magazine in fiecare luna. Au castigat premii extraordinare: de la Allure Best of Beauty (pentru creioanele 24/7) la PETA2 Proggy pentru eforturile depuse in domeniul combaterii violentei si sustinerii alimentatiei vegane. Si cu siguranta o influenta importanta a avut si sustinerea make-up artistilor care impartasesc dragostea Urban Decay pentru produse inovatoare, performante si culori experimentale.

Urban Decay e astazi una dintre cele mai de succes companii de machiaj din Statele Unite. “Urban Decay” nu mai este un nume atat de ciudat pentru o companie de cosmetice. Iar tinerele femei din zilele noastre nu au cunoscut niciodata o lume in care nu puteau cumpara lac de unghii mov decat pe sub mana.