Lifestyle
112 views 0 comments

Crama GRAMMA intra pe piata din Japonia prin intermediul unui parteneriat cu Okurusky

by on October 31, 2018
 

Gramma Wines

GRAMMA Wines, unul dintre jucatorii importanti de pe piata vinului din Moldova, isi face intrarea pe piata nipona de vinuri in urma parteneriatului cu Okurusky, important producator si distribuitor local.Parteneriatul presupune un acord de comercializare a peste 20.000 de sticle de vin produse de GRAMMA Wines din soiurile Feteasca Alba, Feteasca Regala si Aligote. Vinurile vor intra in Japonia prin intermediul canalului de distributie al celor de la Okurusky.

De asemenea, in cadrul parteneriatului, GRAMMA Wines va trimite butasi de soiuri romanesti in Japonia si va impartasi din know-how-ul pe partea de vinificatie, astfel incat Okurusky sa obtina vinuri asemanatoare cu cele produse la Iasi, dar cu amprenta terroir-ului din Japonia.

Parteneriatul a aparut in conditiile tratatului JEFTA, recent incheiat de catre Uniunea Europeana si Japonia, tratat care prevede reduceri semnificative ale taxelor de comert pentru o plaja larga de produse. Crama GRAMMA a fost aleasa datorita calitatii vinurilor produse, cat si asezonarii potrivite a acestora cu specificul bucatariei nipone.

Marian Olteanu

“Intrarea pe piata nipona este parte integrata a strategiei noastre de extindere pe pietele internationale. Parteneriatul cu Okurusky va facilita prezenta soiurilor romanesti pe terroir-ul nipon, iar rezultatul va fi cu siguranta mai mult decat interesant. Ne dorim, de asemenea, sa ne aducem aportul la promovarea vinurilor romanesti pe pietele internationale”, a declarat Marian Olteanu, Director General GRAMMA Wines.

Pentru anul in curs, GRAMMA Wines urmareste afaceri de 300.000 de euro si cresterea segmentului de turism prin promovarea pachetelor de vizitare a cramei. La nivel de investitii, compania va replanta aproximativ 10 hectare de vie si va renova salile de degustare, unul dintre punctele de atractie pentru turisti. La nivel strategic, GRAMMA urmareste consolidarea pozitiei pe pietele externe, dar si promovarea internationala a vinurilor romanesti.