Lifestyle

Ce apreciaza femeile la un smartphone?

COLAJ telefoane

QuickMobile ne-a dezvaluit azi ce apreciaza femeile cand vine vorba de achizitia unui nou smartphone – designul. Astfel, culorile vibrante si carcasele cu modele speciale, sunt primordiale in selectarea unui nou telefon, in timp ce brandul producatorului si pretul produsului sunt clasate pe loc secund.

„Tinand cont de aceste criterii, printre cele mai cautate modele de smartphones din oferta noastra se numara modele produse de HTC, Apple, Sony, Lenovo si LG, ale caror preturi pornesc de la 999 lei si, in functie de caracteristici, pot ajunge si la 4.599 lei”, a declarat Tudor Tiboc, Director General QuickMobile.

Mai mult, majoritatea clientelor QuickMobile , circa 45%, isi aleg telefonul in functie de designul acestuia, in timp ce brandul producatorului este un criteriu prioritar pentru 30% dintre femei. Nu in ultimul rand, specificatiile tehnice referitoare la performanta camerelor foto este importanta pentru 15% dintre cliente, deoarece femeile sunt mai interesate de un device cu care sa poata face fotografii in momentele importante. Caracteristicile tehnice (specificatiile interne) sunt, de asemenea, de luat in seama, alaturi de tehnologia si dimensiunea ecranului, pentru 10% dintre cliente.

Ce isi doresc femeile de la telefoane?

Business la locul de munca, casual in timpul liber
Proiectat pentru un stil de viata agitat, Lenovo Vibe X2 Pro cucereste printr-un design inovativ, format din mai multe straturi, si o eleganta aparte specifica doamnelor pasionate de un aspect clasic si atemporal. In plus, din punct de vedere tehnic, smartphone-ul raspunde cu succes nevoilor cotidiene de multitasking, reusind, in acelasi timp, sa economiseasca energia suficient pentru a asigura o functionare optima pentru un timp indelungat.

Permanent intr-o buna dispozitie
Cele ce isi doresc permanent sa impresioneze prin obiecte iesite din comun, dar totodata, practice, gama Aka a producatorului LG este alegerea perfecta. Dintre cele patru telefoane cu personalitate, Yoyo, caracterul feminin al grupului, este preferatul doamnelor si domnisoarelor care isi doresc un accesoriu demn de invidiat, intr-o nota jucausa.
„Yoyo, prin pasiunea sa pentru lucrurile delicioase si personalitatea zglobie, se adreseaza cu precadere femeilor pasionate de tehnologie si, totodata, cu un simt al umorului foarte bine dezvoltat”, a completat Tudor Tiboc, director general QuickMobile.

Selfie perfect, chiar si pe timp de noapte
Cu cele doua camere de 13 mp, Sony Xperia C5 Ultra asigura o calitate superioara a fotografiilor, reusind sa surprinda realitatea in cele mai mici detalii. In plus, datorita blitului LED integrat, selfie-urile pe timp de noapte nu vor mai fi o problema. Inconjurat de o rama fina din aluminiu, dispozitivul impresioneaza printr-un display de mari dimensiuni, dar si printr-un aspect modern asigurat de cele trei variante de culori disponibile: alb, negru sau verde.

Usor ca un fluture
Cu o carcasa usor curbata, confectionata dintr-un material cu aspect glossy si extrem de fin la atingere, HTC Butterfly S este un accesoriu fabulos pentru femeile care atribuie telefonului rolul de „dispozitiv multimedia”. Avand o greutate de numai 160 grame, smartphone-ul poate fi transporat fara grija, atat in buzunar, cat si in geanta, in timp ce sunetul ireprosabil al melodiilor preferate se aude in casti.

Eleganta la superlativ
Fanele loiale ale brandului Apple vor aprecia cu siguranta imbunatatirile aduse o data cu lansarea noului iPhone 6S Plus. Primul telefon produs de compania americana in nuanta Rose Gold, surprinde prin tehnologia 3D Touch, o capacitate de memorie extinsa, dar si o camera foto de 12 mp.

„Cu toate acestea, se pare ca nuanta de roz a fascinat o buna parte dintre clientele noastre, multe dintre comenzile primite pana acum fiind atribuite acestui model”, a completat Tudor Tiboc. Potrivit lui, doamnele nu se opresc doar asupra modelului achizitionat, majoritatea optand si pentru accesorii separate, precum huse cu cristale sau tinte aplicate, prin care pot oferi rapid un look nou unui produs vechi.