Samsung a prezentat in jur de 440 de ecrane de dimensiuni mari (LFD-uri) la IFA 2013.
Mai mult, 22 de LFD-uri de 75 inch au fost instalate vertical la intrarea in fiecare zona a expozitiei. Aceste unitati au reprezentat puncte de navigare interactive pentru vizitatori si au oferit informatii despre produsele principale din fiecare zona. Ecranele au oferit o experienta vizuala ampla, creand un efect vizual de ansamblu aparte in cadrul expozitiei si conectand vizitatorii cu ecranele amplasate pe ‘Discovery Avenue.’
De asemenea, special pentru aceasta expozitie, Samsung a instalat o serie de video walls folosind 341 de unitati LFD de 55 inci. Astfel, vizitatorii au putut vedea produsele expuse la IFA la dimensiuni mari si calitate exceptionala. In plus, LFD-urile instalate pe video walls erau dotate cu rame fine pentru a reduce efectul de separare dintre fiecare ecran.
Efectele vizuale au fost redate cu ajutorul software-ului de semnalizare ‘MagicInfo Solution’ al Samsung. Software-ul permite actualizarea rapida a continutului de pe fiecare LFD, oferind astfel o imagine de ansamblu de calitate, formata din toate LFD-urile la un loc.
In trecut, pentru obtinerea acestui efect era necesara conectarea unui PC pentru fiecare ecran. Acest numar a fost redus semnificativ, iar utilizatorii pot adapta acum cu usurinta clipuri video si imagini pentru a rula uniform continutul pe sute de ecrane.
La IFA 2013, Samsung a adus cel mai mare numar de LFD-uri instalate vreodata de companie la o expozitie; in 2010, Samsung a instalat in jur de 200 de ecrane la Shanghai Expo, China.