New Kopel Group
Business

New Kopel Group a inchis primul trimestru cu o crestere de 47% a numarului de masini vandute

New Kopel Group

New Kopel Group, prima companie de leasing operational din Romania si lider pe piata locala auto a inchis primul trimestru cu rezultate pozitive, in crestere cu 47% a numarului de masini vandute in primele 3 luni ale anului, de la 81 in 2015, la 119, in 2016.Cifra de afaceri a diviziei de rent a car (Sixt Rent a Car) a crescut cu 16%, iar castigul mediu pe zi, cu 12%. De asemenea, Grupul si-a majorat cu 26% numarul de ore de service vandute in 2016, raportat la perioada similara a anului trecut. Flota diviziei de leasing operational (Sixt New Kopel Operational Leasing) s-a majorat si ea cu 36.54%, de la 2050 de masini anul trecut, la 2799 cars in 2016. Programul Prima Masina Second Hand, inceput in 2015, este 100% epuizat.

“Sunt rezultate pozitive care confirma previziunile facute la inceputul anului cand estimam o crestere cu 20% a business-ului in 2016. A contat, in aceeasi masura, efortul nostru de a afla ce cred directorii de companii despre serviciile pe care le oferim sau daca exista intentia de cumparare a unei masini noi, in cazul persoanelor fizice.”, declara Hezi Shayb CEO New Kopel Group Romania.

Studiul, inceput in 2015 si aflat anul acesta la cea de-a doua editie, a fost realizat pe mai mult de 50 de companii si peste 100 de persoane fizice, prin metoda chestionarului. Studiul a fost initiat cu scopul de a obtine informatii cheie despre comportamentul clientilor in contextul pietei locale si de a masura perceptia acestora cu privire la nivelul de trai din Romania.

62% dintre directorii de companii au declarant ca numarul de clienti va creste, atat in 2015 cat si in 2016. 38% dintre acestia, cu 4% mai mult decat in 2015, au declarant ca portofoliul de clienti va ramane stabil.

74% dintre acestia, cu 16% mai mult decat anul trecut, au declarant ca cifra de afaceri medie pe client va creste, in vreme ce 12% mai multi decat in 2015 au declarant ca isi va mentine nivelul. 84%, cu 18% mai multi decat in 2015, au declarant ca cifra de afaceri va creste. 54% dintre acestia, cu 8% mai mult decat in 2015 amintesc o crestere a numarului de angajati in 2016, in vreme ce 42% declara ca numarul acestora se va mentine acelasi.

Directorii de companii declara doi factori principali care le influenteaza calitatea afacerii: profesionalismul angajatilor si cresterea consumului si opteaza pentru serviciile de leasing operational oferite de o campanie din doua motive: serviciile personalizate si cea mai buna oferta de pret.

Respondentii persoane fizice au declarant, in proportie de 97% ca au deja o masina de familie, in crestere cu 13% fata de 2015. 68% dintre acestia, cu 14% mai mult decat in 2015, intentioneaza sa isi cumpere o masina noua in viitorul apropiat. 6%, cu 4% mai mult decat anul trecut, cred ca nivelul de trai este mult mai bun decat in 2015, 24% declara ca este mai bun, iar 50%, ca acesta va ramane la fel ca in 2015.

Ca si metoda de achizitie, 30% prefera plata in numerar si 28%, creditul. 11% ar prefera un contract de leasing. 33% au declarant ca Programul Prima Masina ar trebui sa acopere si masinile second hand si 52% evalueaza Programul ca fiind bun.

“Piata se dezvolta rapid in ritmul asteptarilor clientilor. Practic, daca stii care sunt acestea, esti pregatit sa infrunti efectele lor positive asupra afacerii tale”, a declarat Hezi Shayb CEO New Kopel Group Romania

La inceputul anului 2016, New Kopel Group a anuntat o crestere cu 20% a investitiilor in diviziile de leasing operational si rent a car. Obiectivul comunicat a fost acela de a cumpara intre 1200 –1500 de masini noi si mentinerea cresterii de 9% pe care compania a avut-o in 2015 si in 2016, pe zona de rent a car.

Pentru Sixt Rent a Car, obiectivul este acela de a avea o flota de 750 de masini din toate segmentele. Pentru 2016, cresterea este completata de intensificarea cu 20% a activitatii din service, New Kopel Group avand unul dintre cele mai mari service-uri din Romania. Obiectivul de vanzari a companiei in 2016 inseamna 1500 de masini noi si second hand in toate diviziile de business – Opel Union Motors (masini noi) si Sixt New Kopel Seccond Hand.

Obiectivele New Kopel Group vizeaza, de asemenea, o crestere a portofoliului de clienti cu 20%, compania avand in divizia de leasing operational, in 2015. De asemenea, in 2016, New Kopel Group se va concentra pe gasirea de noi oportunitati de extindere a Grupului in Romania.