Logo Logi
Telefoane Mobile

Logitech se rebrenduieste si devine Logi

Logo Logi

Logitech dezvaluie cea mai mare transformare de brand din istoria sa.

Luand nastere ca o companie tech, Logitech pozitioneaza astazi design-ul in centrul existentei sale. Compania a reusit sa dezvolte un portofoliu de produse care reprezinta mai mult decat simple periferice pentru PC, cat si dispozitive care isi gasesc functionalitatea in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre noi. Brandul reflecta noua viziune a companiei printr-o paleta de culori proaspete si un logo reconceput. Un nou brand va fi creat pentru cele mai noi categorii de produse: Logi.

Incepand cu 2013, Logitech a lucrat la reinventarea companiei prin inovarea produselor sale. Cele mai noi dispozitive reprezinta o expresie ale acestor schimbari, Logitech aflandu-se in proces de schimbare a identitatii de brand. In urmatorul an, veti recunoaste noile culori indraznete si design-uri simple pe Logitech.com, pe platformele de social media, ambalaje si display-urile in-store.

“Procesul de rebranding a Logitech a inceput cu ceva timp in urma prin crearea de produse care imbina design-ul si tehnologia, oferind experiente incredibile pentru utilizatori”, a precizat Bracken Darrell, CEO si presedinte Logitech. “Am organizat o echipa de design redutabila, condusa de Alastair Curtis. Design-ul este, de acum, in centrul a tot ceea ce facem. Atentia pe care o dam acestuia transcede clasica definitie. Pentru noi, design-ul reprezinta o imbinare a tehnologiei avansate cu strategia de business si insight-urile venite de la utilizatori.”

Ca parte a reinventarii brand-ului, numele Logi va insoti produse selectionate in categoriile existente, iar cateva suprize sunt asteptate in noile categorii.

“Logitech a trecut prin schimbari majore, creand o identitate care reflecta pe deplin ceea ce suntem astazi si ceea ce vom fi in viitor”, a precizat Alastair Curtis, chief design officer in cadrul Logitech. “O transformare a unei companii de o asemenea magnitudine are nevoie de o schimbare la fel de indrazneata a brandului sau.“