Noutati

Ascensiune la 5.895 de metri pe Kilimanjaro pentru o cauza nobila

Expeditie_1

Angi si Tudor Tiboc, fondatorii QuickMobile, cel mai mare specialist in tehnologie din Romania, si a Sole Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion si de infrumusetare, s-au alaturat echipei Kilimanjaro for Hope si au urcat pe cel mai inalt munte de pe continentul african cu scopul de a schimba viata unei familii din Romania.

La aniversarea a zece ani de la infiintarea companiei QuickMobile, cuplul fondator format din Angi si Tudor Tiboc s-a alaturat cauzei nobile a primei editii a proiectului umanitar „Team Hope X-Challenge”. Astfel zece maramureseni au escaladat muntele Kilimanjaro pentru a strange banii necesari construirii unei case pentru o familie nevoiasa.

Expeditia a demarat pe 27 februarie, iar membrii echipei au atins varful Uhuru (5.895m) pe data de 5 martie, dupa parcurgerea unui traseu anevoios.

Uniti de un vis comun, cei zece coechipieri, coordonati de alpinistul Cosmin Andron, si-au propus sa demonstreze ca, prin puterea exemplului, se poate schimba viata unei familii si a unei intregi comunitati.

Proiectul „Team Hope X-Challenge” a fost initiat de catre Radu Negulescu si consolidat cu ajutorul organizatiei Hope for Children Romania si a avut ca scop strangerea a 25.000 euro, suma necesara pentru sprijinerea Anisoarei Bordei. Mama a sapte copii, in urma unui mariaj in care a fost victima unor traume fizice si psihice, aceasta si-a salvat copiii si face tot posibilul ca acestia sa cunoasca o viata normala si sa-si poata continua studiile, deja incepute, in muzica si sport.

„Motivul pentru care am participat la aceasta expeditie a fost acela de a ne testa propriile limite de rezistenta si ambitie, punandu-ne astfel, pentru noua zile, in rolul permanent al doamnei Bordei. Ne bucuram ca prin aceasta campanie am reusit sa strangem banii necesari si sa oferim acestor copii sansa de a-si cultiva talentele intr-un camin propriu si alaturi de semenii lor”, au declarat sotii Tiboc.

Expeditie_2