ymens
Noutati

Ymens, prima platforma cloud romaneasca prin care IMM-urile fac trecerea de la „potential” la profit

ymens

Tehnologia a schimbat lumea. De la inventarea rotii pana la revolutia industriala, am evoluat permanent. Apoi, am creat computerele, intai de dimensiunea unei sufragerii. Acum, performantele unui laptop le descoperim intr-un smartphone. Am trecut de secolul vitezei si am intrat intr-o era digitala. E timpul ca potentialul unui business sa devina realitate prin solutiile revolutionare cloud computing.

Tehnologia cloud computing inseamna eficientizarea lucrului, atat individual, cat si in echipa, prin flexibilitatea oferita de solutiile aflate pe servere securizate, accesabile oricand, de oriunde.

Conceptul de cloud a aparut in anii 2000, odata cu nevoia unui ansamblu de servicii de calcul care sa nu impuna cerinte suplimentare precum gestionarea resurselor fizice – servere, echipamente sau sa nu implice costuri suplimentare, dar care sa functioneze la fel de bine ca o aplicatie de computer si care sa poata fi accesate oricand, oriunde.

Ymens este prima platforma de cloud computing accesibila, dezvoltata local, care aduce tuturor afacerilor functionalitatile de care, pana acum, dispuneau doar corporatiile. Dezvoltata in concordanta cu piata de business locala, Ymens ofera solutii flexibile si integrate, disponibile oricand si oriunde de pe o gama larga de echipamente – laptop, tableta, smartphone – cu functionalitati unice, adaptate nevoilor de business ale IMM-urilor.

Ymens isi propune sa schimbe modul de lucru al business-urilor romanesti. Asa cum tehnologia simplifica lumea, Ymens simplifica modul de lucru in companii prin solutii personalizabile, un spatiu unic de lucru si costuri lunare cu adevarat accesibile. Fara licente software scumpe, fara costuri generate de servere, fara facturi mari pentru electricitate, fara upgrade-uri pentru dotare hardware costisitoare, echipamente de ultima generatie sau programe greoaie si cu functionalitati insuficiente.

Pentru o afacere cu maxim 250 de angajati, solutiile Ymens reduc substantial costurile, prin eliminarea cheltuielilor de mentenanta, noi achizitii, traininguri, consultanta. In plus, plata pe baza unui abonament lunar inseamna flexibilitate, deductibilitate, securitate, performanta si eficienta.

Ymens face trecerea de la „potential” la „profit” prin optimizarea costurilor, a procedurilor de lucru si prin simplificarea operatiunilor. Astfel, managerii romani au in Ymens un partener care ii ajuta sa isi gestioneze mai bine afacerea.

Calin Butunoi, Division Manager Ymens: „Avem singura platforma cloud computing creata in Romania, adaptata la mediul de afaceri local, care permite oricarui business mai multa flexibilitate, costuri reduse si acces la solutii care pana recent erau caracteristice doar corporatiilor. Totul, printr-o platforma extrem de usor de utilizat, intuitiva si un mediu de lucru in sfarsit accesibil. E un fapt demonstrat ca solutiile cloud eficientizeaza costurile, cresc performantele si randamentul angajatilor, asigurand, in acelasi timp, confidentialitatea si securitatea datelor.”

Ymens ofera o gama larga de solutii pentru toate tipurile de afaceri:

o Index este solutia care asigura cresterea productivitatii in toate departamentele prin arhivarea unica si organizarea centralizata a documentelor;
o Facturator permite tinerea eficienta a evidentei facturilor, evitand incetinirea fluxului intern al companiei;
o Jurist este aplicatia prin care utilizatorii au acces imediat, online, la legislatia romaneasca si la legislatia actualizata a Uniunii Europene;
o Planificator este solutia destinata gestionarii rapide a sarcinilor de lucru si a pontajelor, fiind un real suport in activitatea zilnica a angajatilor;
o Corespondent asigura acces permanent la e-mailuri, de pe orice dispozitiv si are ca prim beneficiu reducerea majora a costurilor fata de o aplicatie gazduita pe un server intern;
o Videoconf, pune “fata-in-fata” persoanele din cadrul companiei si partenerii de afaceri, permitand transmiterea de informatii video si audio, utilizarea serviciului de mesagerie instant, precum si partajarea documentelor intre participantii la conferinta;
o Recrutor este un instrument dedicat managerilor si responsabililor de resurse umane si asigura gestionarea optima a informatiilor specifice proceselor de recrutare;
o Comerciant centralizeaza toate informatiile legate de clientii companiei si detaliile asupra stadiului in care se afla executia ciclului de vanzare;
o Intranet ofera tuturor angajatilor companiei un spatiu privat si colaborativ, care le permite accesul rapid la informatiile de care au nevoie, prin utilizarea functiilor asociate responsabilitatilor fiecaruia.

Solutiile pot fi folosite separat sau achizitionate ca pachete de servicii, la preturi accesibile. Parte a grupului TeamNet, Ymens beneficiaza de suportul, experienta si notorietatea unei companii specializate in dezvoltarea si implementarea aplicatiilor software bazate pe tehnologii de ultima generatie, care sa corespunda nevoilor clientilor.

Divizia de cloud computing a TeamNet a fost lansata in luna iunie 2010 din initiativa lui Bogdan Padiu, unul dintre cei mai de succes antreprenori romani din sectorul IT. Pentru sustinerea acestui proiect s-au investit deja peste 1 milion de euro, in scopul dezvoltarii unei platforme foarte performante in cloud. Cei peste 100 de angajati ai diviziei isi desfasoara activitatea in trei dintre sediile companiei, respectiv in: Bucuresti, Iasi si Timisoara. Pana in acest moment, peste 5.000 de utilizatori folosesc deja solutiile platformei Ymens.

Bogdan Padiu, CEO TeamNet: „Odata cu dezvoltarea brandului Ymens, platforma noastra de cloud face un pas important inainte si ne asumam un rol de pionierat in privinta comunicarii si familiarizarii mediului de business romanesc cu solutiile de tip cloud computing. Totodata, ne diferentiem prin stabilirea unei forte consistente de consultanti de vanzari, capabili sa prezinte in detaliu posibilitatea personalizarii si adaptarii serviciilor cloud la nevoile fiecarui business in parte”.

Dezvoltarea platformei de solutii de business Ymens face parte dintr-un amplu proces de crestere a afacerii, ramificat pe mai multe directii: proiecte de educare a comunitatii de afaceri, programe de instruire a fortei de vanzari, introducerea de noi solutii dezvoltate intern sau impreuna cu partenerii Ymens.

TeamNet este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea aplicatiilor software bazate pe cele mai recente tehnologii, care sa corespunda nevoilor clientilor. Excelenta este numitorul comun care defineste oamenii, tehnologiile, solutiile si serviciile oferite de catre companie.

Cu sedii in Bucuresti, Iasi, Timisoara, Ploiesti, dar si in Bruxelles, Chisinau, Belgrad si Ankara, TeamNet indeplineste cerintele clientilor sai, indiferent de nivelul de exigenta al acestora.

Performanta TeamNet este rezultatul echipei, care s-a extins in fiecare an si care are acum peste 500 de specialisti, cu 40 de manageri de proiecte si 220 de programatori, peste 50 de consultanti de afaceri si 30 de consultanti specializati in fonduri europene.

Cei 10 ani de excelenta in domeniul afacerilor IT se reflecta in indicatorii cheie de performanta ai companiei. TeamNet a fost inclusa in ultimii 4 ani in Top 50 companii cu cea mai mare rata de crestere la nivel european si a atins o cifra de afaceri de peste 34 milioane euro in 2011, cu 65% mai mare decat cea din anul anterior.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AOhJhXXnSl8&feature=plcpb[/youtube]