F64 Black Friday
Stiri

F64 anunta peste 1.500 de produse de Black Friday

F64 Black Friday

F64, anunta o oferta consistenta de produse pentru campania Black Friday 2018, punand la bataie peste 1.500 de produse, cu reduceri de pana la 80%.

„Pentru anul acesta nu ne-am propus o crestere a încasarilor sau a rulajului în campania de Black Friday, ci ne-am concentrat pe livrarea serviciilor de calitate. Vom avea peste 1.500 de produse reduse. Categoriile de echipamente incluse în campania speciala de Black Friday de anul acesta sunt: aparatele foto-video DSLR si mirrorless, diverse camere video, obiectivele DSLR si mirrorless, dronele si camerele de actiune, echipamentele de studio, precum si mare parte din gama de accesorii, de la memorii la imprimante, blituri, gripuri, genti foto-video, trepiede samd”, anunta Marian Alecsiu, CEO si cofondator F64.

Totodata, F64 anunta ca, în acest an, campania de reduceri Black Friday nu va mai fi exclusa de la acumularea de puncte de fidelitate. Toate punctele acumulate odata cu achizitiile de Black Friday vor fi luate în calcul. „Daca înainte promotiile nu se cumulau si punctele de fidelitate nu erau valabile în perioada de Black Friday, din acest an clientii beneficiaza în continuare de acestea, doar ca le primesc la 30 de zile dupa realizarea comenzilor”, a detaliat Marian Alecsiu.

Cine comanda joi noaptea si vineri primeste produsul sambata

F64 va da startul comenzilor înca de joi noaptea, iar comenzile care vor fi finalizate pana la finele zilei de vineri vor fi onorate sambata, compania avand ca scop principal îmbunatatirea experientei de Black Friday.

„Comenzile înscrise joi noaptea si vineri se vor livra sambata. Comenzile de sambata si duminica se vor livra începand de luni. Buna desfasurare a livrarilor depinde desigur de stransa colaborare cu firmele de curierat, însa suntem siguri ca vor face tot posibilul sa ne ajute sa onoram la timp toate comenzile de Black Friday„ precizeaza CEO-ul F64.

Black Friday s-a schimbat – nu mai este doar o simpla zi de cumparaturi

Interesul tot mai mare pentru Black Friday a condus la extinderea campaniei de reduceri în functie de viziunea si de strategia fiecarui retailer în parte. „Multi retaileri încep campaniile mult mai devreme. Anii trecuti sincronizarea era mult mai mare. În ceea ce priveste pasionatii foto-video, acestia stiu ca F64 organizeaza doua campanii de Black Friday: Black Friday Pro în octombrie, pentru produsele dedicate în special profesionistilor (dar nu numai) si Black Friday-ul clasic, din noiembrie. Sunt doua campanii asteptate de clienti, dar în aceasta perioada ei sunt mult mai activi”, explica Marian Alecsiu.

Conform studiilor si cifrelor de specialitate, interesul crescut pentru Black Friday se afla în special în zona produselor electronice, a televizoarelor în principal, apoi a produselor electrocasnice, însa zona de fashion si cea de casa si gradina pare sa vina puternic din urma.
În cazul echipamentelor foto-video, în cadrul Black Friday accentul continua sa fie pus pe aparatele DSLR si mirrorless, dar si pe obiectivele aferente. Nu sunt de neglijat însa nici accesoriile, acolo unde se afla cele mai mari reduceri.

Clientii romanii vor cele mai noi produse în ofertele de Black Friday

În urma feedback-ului primit de la clienti, F64 a observat ca exista o cerere din ce în ce mai mare pentru cele mai noi modelele de pe piata, camere mirrorless noi, obiective proaspat lansate. „Speram ca pe viitor sa putem veni în întampinarea lor cu oferte foarte bune chiar si la echipamentele proaspat lansate, pentru unele însa nu exista stoc la ora actuala, urmand sa ajunga la noi la finalul anului sau la începutul lunii ianuarie 2019. Anul acesta s-a observat un interes destul de mare si pentru monitoarele profesionale, dar si pentru echipamentele din gama DSLR PRO” conchide Marian Alecsiu, CEO si cofondator F64.