Samsung Galaxy S5 lansat saptamana trecuta la Mobile World Congress in Barcelona, a fost din nou in lumina reflectoarelor in noaptea de duminica, noaptea mult asteptata a Premiilor Oscar 2014.
Samsung a cheltuit o suma estimata la 20 milioane dolari pentru reclamele cu Samsung Galaxy S5 si Samsung Gear 2 care au rulat în timpul pauzelor de la Gala Premiilor Oscar difuzate pe 2 martie 2014.
Iar de-a lungul timpului compania a profitat de cele mai faimoase premii din cinematografie pentru a-si face publicitate, numarandu-se printre primele 5 companii care si-au facut publicitate la Oscar in ultimii 5 ani, alaturi de Hyundai, JC Penney, Coca-Cola si American Express. Iar publicitatea in timpul premierii Oscar nu e deloc ieftina, 30 de secunde televizate la Oscarul din 2014 a costat 1,8 milioane de dolari conform AdvertisingAge.
In plus, Samsung se poate mandri si cu cel mai popular selfie al celebritatilor de la Hollywood. E vorba de selfie-ul lui Ellen DeGeneres, cel mai raspandit selfie din istoria moderna, care a fost facut tocmai cu un Samsung Galaxy Note 3 si a inregistrat pana acum peste 2 milioane de distribuiri.
E clar ca Samsung a apelat la o promovare creativa si pe langa reclame, nici acel selfie nu a fost spontan, asa cum ai fi crezut, este vorba doar de o miscare de marketing isteata. Cu toate astea ne-a distrat buna dispozitie a vedetelor precum: Bradley Cooper, Angelina Jolie, Brad Pitt, Meryl Streep, Julia Roberts, Jennifer Lawrence, Lupita Nyong’o, Kevin Spacey, Channing Tatum si Jared Leto.