Stiri

Teamnet a anuntat noua identitate de brand

Teamnet

Grupul Teamnet, unul dintre cei mai mari integratori IT&C din Romania, anunta noua identitate de brand semnata de Brandtailors. Rebranding-ul vine in contextul transformarii Teamnet intr-un grup regional axat pe realizarea de proiecte tehnologice ample, cu impact asupra societatii. Teamnet vizeaza lansarea de noi produse si proiecte complexe care sa sustina dezvoltarea Romaniei si a tarilor din regiune, implicarea in proiecte de cercetare si dezvoltare, extinderea la nivel international si atingerea pragului de 100 de milioane de euro cifra de afaceri in urmatorii 3 ani.

Noua identitate de brand a Teamnet are drept elemente distinctive culoarea puternica, rosul simbolizand curaj, dinamism si determinare, simbolul alpha si reteaua de puncte care pot fi conectate intre ele la fel cum tehnologia conecteaza societatea. Litera din alfabetul grecesc are asocieri puternice cu stiinta si este folosita ca simbol pentru reprezentarea diferitelor valori in domenii precum chimia, fizica, matematica si IT-ul. Ca simbol al brandului Teamnet, alpha ilustreaza conceptele de inovatie si leadership.

Procesul de rebranding a debutat in 2012 si urmeaza sa fie finalizat anul viitor. Strategia de branding urmeaza sa fie implementata integral pe parcursul urmatorilor cinci ani, ca urmare a unei investitii totale de peste 1 milion de euro pentru intreg procesul de rebranding. Transformarea identitatii de brand face parte din strategia ampla a companiei de a contribui prin activitatea si prin proiectele pe care le desfasoara la dezvoltarea Romaniei si a tarillor din regiune, cu ajutorul tehnologiei.

Obiectivele de business ale Teamnet pentru urmatorii cinci ani au drept pilon principal extinderea regionala, alaturi de expansiunea activitatiii in industrii si arii noi de activitate si de lansarea de produse si proiecte inovative. Grupul investeste peste 10% in proiecte de cercetare si dezvoltare, in prezent fiind implicat in 12 astfel de proiecte, printre care HeERO 2, Smartcem, MobilSage sau E+, care vin in completarea proiectelor proprii. Teamnet a dezvoltat sistemul care realizeaza managementul Centrului National de Servicii de Urgenta 112 si Sistemul National Integrat pentru Vize, acestea fiind doar cateva exemple.

Teamnet vizeaza extinderea la nivel geografic in regiunile Europa Centrala si de Est, precum si in Orientul Mijlociu si Africa de Nord. In prezent, grupul numara patru birouri locale, la Bucuresti, Iasi, Galati si Bistrita, si patru internationale, in Belgia, Republica Moldova, Serbia si Turcia. Totodata, Teamnet deruleaza proiecte in alte 10 tari din regiune, iar in urmatorii cinci ani va deschide inca 12 birouri regionale, in tari printre care Polonia, Italia sau Rusia. Ca urmare a extinderii, peste 40% din cifra de afaceri va fi realizata din operatiunile din afara tarii in 2018.

Printre obiectivele Teamnet se numara si extinderea grupului din punctul de vedere al operatiunilor si segmentelor de piata adresate, atat in Romania, cat si la nivel international. Compania se va concentra pe industrii precum energie si utilitati sau financiar-bancara si, odata cu relansarea investitiilor in IT ale sectorului privat, Teamnet isi propune sa genereze peste 30% din cifra de afaceri din proiecte cu companii private in decurs de cinci ani.

Nu in ultimul rand, grupul are in plan extinderea echipei, de la peste 600 de angajati in present la un total de 750 in 2014. Teamnet sprijina inteligenta si creativitatea romaneasca si isi propune in permanenta sa atraga talente. De asemenea, implementeaza unul dintre cele mai importante programe de internship IT din tara, in colaborare cu Universitatea Politehnica Bucuresti. Anul acesta, grupul a oferit un loc in program unui numar de peste 40 de tineri care au ulterior posibilitatea de a-si incepe cariera in cadrul Teamnet.

„Rebranding-ul Teamnet este reflexia transformarilor si evolutiei spectaculoase a intregii companii. Cand ti se dau pe mana o cultura organizationala si o filosofie de business atat de inspirationale, n-ai cum altfel decat sa creezi o identitate si o platforma de brand spectaculare!”, a declarant Beatrice Danis, Founding Partner Brandtailors.