Noutati

Aplicatii educative si de business pentru utilizatorii Samsung Galaxy S6 din Romania

Samsung Galaxy S6

Samsung Romania le ofera utilizatorilor Galaxy S6 si S6 edge o serie de aplicatii educative si de business, dezvoltate la nivel local, cat si disponibile international. Aplicatiile locale au fost dezvoltate in parteneriat cu Pukini, Kidsopia si CertSign si sunt dedicate atat copiilor, cat si adultilor care isi doresc sa profite din plin de dispozitivele lor.

“La Samsung ne dorim sa aducem clientilor nostri nu doar dispozitive inovatoare, ci si servicii cu valoare adaugata pentru a le oferi acestora cea mai buna experienta de utilizare. Pe langa aplicatiile disponibile international, am incheiat parteneriate cu dezvoltatori locali pentru a pune la dispozitia utilizatorilor continut educativ si de business si vom continua colaborarea pentru a ne largi portofoliul de aplicatii locale, pentru a veni in intampinarea nevoilor cat mai multor consumatori.” a declarat Mircea Stoicescu, Head of Product Management IM in cadrul Samsung Electronics Romania.

Pukini a realizat pentru copii aplicatia de cultura generala „Descopera Universul”, oferita gratuit posesorilor de Galaxy S6 si Galaxy S6 edge. Aplicatia „Descopera Universul” desluseste tainele Universului, oferindu-le copiilor informatii pe intelesul lor, sub forma unei povesti. Copiii parcurg o calatorie imaginara prin Univers, alaturi de Puksa Mica si Puks, doua comete dragalase si curioase, dornice de aventura, care isi pun intrebari, exploreaza si afla raspunsuri. Astfel, copiii vor afla ce este universul, cat e de mare acesta, cate planete exista, ce sunt asteroizii si constelatiile. Aplicatia reprezinta un instrument alternativ de transmitere a informatiilor de cultura generala catre copii, prin metode accesibile, moderne si inovatoare.

Kidsopia a dezvoltat aplicatiile „Haplea: Fructe si Legume” si „Culori cu Fleosc”, ambele disponibile gratuit pe Galaxy S6 si Galaxy S6 edge. Prin aceste aplicatii, dezvoltatorii le ofera parintilor ajutor in procesul de educare al copiilor prin joaca, bazandu-se pe exercitiu si practica. Aplicatiile ii ajuta pe copii in procesul de invatare al domeniilor precum stiinta, biologie, arta, logica si dezvoltarea emotionala. Cu ajutorul acestora, copilul va trece printr-un proces constand in trei etape:
• acumularea si intelegerea noilor concepte
• fundamentarea acestor notiuni prin procesul de exersare
• dezvoltarea capacitatii de a recunoaste, asocia si aplica aceste noi informatii.

Trust4Mobile este o aplicatie realizata de CertSign si este disponibila in pachetul standard de aplicatii Samsung Galaxy S6 si Galaxy S6 edge, dupa ce a fost inclusa pentru prima data pe dispozitivele Samsung Galaxy Note4 in 2014. Trust4Mobile ofera o conexiune criptata intre utilizatori, conferind nivelul maxim de securitate informatiilor comunicate. Cu Trust4Mobile, informatiile comunicate sunt criptate in timp real, pe telefonul utilizatorului, prin intermediul unui certificat digital emis de certSIGN, sunt transmise printr-o conexiune securizata si sunt decriptate in timp real pe telefonul interlocutorului. Aplicatia a fost conceputa pentru a proteja confidentialitatea comunicatiilor voce si text ale utilizatorilor de dispozitive mobile. Utilizatorii Samsung Galaxy S6 vor putea folosi gratuit toate functionalitatile aplicatiei Trust4Mobile pe o perioada de 6 luni de la momentul activarii, avand posibilitatea ca la sfarsitul celor sase luni sa o achizitioneze din Samsung Galaxy Apps sau de pe site-ul oficial al aplicatiei.

Aplicatii globale
Dintre cele mai populare aplicatii globale pentru Galaxy S6 si S6 edge, in Romania sunt disponibile aplicatiile „The Economist”, „Endomondo” (o aplicatie ideala pentru sport in aer liber), „Hancom Office 2014” (permite vizualizare si editarea fisierelor Office si Hwp direct din interfata imprimantei), „Shazam Encore” (aplicatie care recunoaste sunetele) sau „VSCO Cam” (o aplicatie de editat poze, care ofera un set de 10 de filtre prestabilite).

Alte aplicatii globale disponibile in Romania:
• Audible
• Dragons of Atlantis: Heirs of the Dragon