Aviva Vita Vitacom
Stiri

Vitacom a vandut 35.000 de produse in Timisoara in prima parte a anului

Aviva Vita Vitacom

Magazinul en-detail din Timisoara al Vitacom Electronics a inregistrat in primul semestru un volum de 35.000 de produse comercializate, susținand astfel rezultatele pozitive ale companiei din 2018.Deschis in anul 2000, magazinul din Timisoara este cel de-al treilea din lanț, ponderea vanzarilor generate anul trecut fiind de 18% din cuantumul volumului vanzarilor en-detail, cu o valoare de 1.000.000 lei. Volumele pozitive se datoreaza in primul rand cererii foarte mari pentru segmentul de electrice, respectiv cabluri si conectica, acumulatori si baterii. Aceasta cerere este susținuta de ritmul de dezvoltare ridicat al orasului si, implicit, a numeroaselor proiecte de real estate si construcții. De asemenea, alegerea noului sediu din Str. Lucian Blaga, cu un spațiu de vizibilitate si depozitare mai mare, a contribuit la rezultatele bune de anul acesta.

Un alt factor de crestere a fost reprezentat de acțiunile de fidelizare desfasurate de companie, precum campanii de livrare gratuita, extra garanție la unele produse, diferite discounturi in funcție de sezonalitate. Pentru anul in curs, Vitacom estimeaza pentru Timisoara un volum total de 87.000 de produse comercializate, avand in vedere startul sezonului in construcții si, implicit, a cererii foarte mari anticipate pentru segmentul de cabluri si componente electrice.

Din volumul de 35.000 de produse vandute, 30% dintre acestea au venit pe brandurile proprii ale companiei, Well si Chrome. Cele mai bine vandute produse din aceasta categorie au fost sursele de alimentare, prelungitoarele, corpurile de ilimunat, stabilizatoarele, dar si cablurile, adaptoarele, acumulatorii si bateriile.