Ciprian Moldoveanu - Nordic Food
Business

Ciprian Moldoveanu preia conducerea Nordic Food

Ciprian Moldoveanu - Nordic Food

Nordic Food, una dintre cele mai mari companii in domeniul distributiei produselor alimentare premium atat in retail, cat si in HoReCa, transfera managementul catre a doua generatie.Compania a fost infiintata in anul 1994 cu 100% capital romanesc, sub denumirea de Nordic Import-Export CO. Astazi, Nordic Food este o companie de vanzari, marketing si merchandising, cu acoperire nationala.

Partenerii Nordic Food sunt in principal producatori puternici din intreaga lume. In portofoliul companiei se gasesc astazi 2.500 de produse alimentare premium impartite in mai multe categorii, printre care: produse proaspete, produse congelate, ingrediente specializate, fructe&legume.

Produsele internationale premium ajung in toata tara prin intermediul celor 1.300 de clienti directi si 25 de subdistribuiori Nordic Food. In total, compania a ajuns astazi la un numar de 244 de angajati.

Dupa 25 de ani de business made in Romania, in care compania a adunat in portofoliu peste 2.500 de produse internationale premium distribuite la nivel national, Ciprian Moldoveanu preia conducerea sub propria viziune strategica. Odata cu schimbarea managementului, compania a trecut printr-un amplu proces de rebranding ce a constat intr-o reiterare a valorilor companiei, conform noii viziuni care a dus la o noua identitate vizuala, un nou sediu si o noua structura organizationala.

„Trecerea catre a doua generatie de management a fost una rationala, dar in acelasi timp emotionanta, avand in vedere preluarea conducerii companiei de la tatal meu. Cu totii stiam ca va veni momentul, totul era fizic pregatit, dar cu toate acestea, pentru avalansa de emotii nu te poti pregati niciodata suficient. Nordic Food se ghideaza dupa cinci valori fundamentale: Responsabilitate, Integritate, Inovatie, Adaptabilitate si Optimism. Rebrandingul companiei a pastrat valorile si misiunea de a aduce consumatorilor bucurie la fiecare masa, dar a venit cu o abordare noua, adaptata noilor tendinte. Cel mai important element al procesului de rebranding a fost schimbarea identitatii vizuale, aplicata la nivelul intregului grup. Asta a insemnat website-uri noi, un nou sediu in zona de Nord a Capitalei, noi echipamente, masini, legitimatii, carti de vizita, etc. Prin toate aceste schimbari, cu un puternic impact in cultura organizationala, ne dorim sa fim cat mai aproape de nevoile clientilor din Romania si sa le oferim produsele premium pe care si le doresc”, a explicat Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food Romania.

Schimbarile organizatorice au pastrat trendul ascendent Nordic Food in ceea ce priveste evolutia financiara a companiei. Astfel, in 2017, cifra de afaceri a ajuns la 241 de milioane de lei, cu 5% mai mare fata de anul 2016.

Nordic Food a achizitionat Dupont

Daca 2017 a fost anul schimbarilor organizatorice, 2018 vine cu noutati in ceea ce priveste extinderea business-ului Nordic. De curand, Nordic Food a achizitionat compania Dupont, unul dintre principalii sai competitori in ceea ce priveste distributia de produse frantuzesti de patiserie-cofetarie in HoReCa. De acum inainte, prin intermediul Nordic Food, produsele care faceau parte din portofoliul Dupont vor fi distribuite la nivel national catre profesionistii din sectorul de patiserie-cofetarie.

Totodata, un alt punct important pe lista actiunilor desfasurate in anul 2018 este si investitia in dezvoltarea angajatilor Nordic.
“Acesta este un an plin de oportunitati pentru angajatii Nordic Food. Ei se vor obisnui cu noile schimbari si in acelasi timp vor invata lucruri noi pentru ca vom investi in dezvoltarea lor. Cred ca cea mai mare bogatie a unei companii consta in oameni, de aceea in 2018, pe langa proiectele pe care le avem in lucru, focusul este si pe angajatii Nordic”, a explicat Ciprian Moldoveanu.

Planurile in ceea ce priveste evolutia Nordic Food nu se opresc insa aici. Compania va crea si un nou serviciu pentru clienti. Cu o investitie de 150.000 de euro, noua aplicatie de Warehouse Management System, ce va fi implementata pe o perioada de 3 luni, va ajuta la administrarea automata si completa a tuturor activitatilor de receptie, depozitare si livrare. Mai exact, prin noua aplicatie dedicata clientilor, vor fi optimizate toate operatiunile din depozit, de la receptie, la managementul termenelor de expirare, la managementul calitatii produselor, pana la livrare.