Noutati

CÂRNAȚII GRĂTĂREL de la ELIT, votați Produsul Anului 2020

CÂRNAȚII GRĂTĂREL – PLIN DE CARNE, printre cele mai apreciate produse ale grupului producător de mezeluri Elit, au fost desemnați câştigători ai premiului “Votat Produsul Anului 2020” în categoria “Cârnați” în urma desfăşurării competiţiei “Votat Produsul Anului 2020 – Consumatorii Premiază Inovaţia” în care au votat aproape 5.500 de consumatori.

„Acest premiu este o recunoaștere a calității produselor Elit – Plin de Carne, a perseverenței și profesionalismului cu care dezvoltăm produse cu gust desăvârșit, cu care ne mândrim. Mulțumim și pe această cale echipei care a creat, dezvoltat, promovat și poziționat produsul în piață, astfel încât să fie accesibil consumatorilor noștri din întreaga țară. Le mulțumim tuturor pentru votul de încredere și pentru statornicia alegerilor lor!”, a declarat Cristian Orădan, Director General ELIT.

Cârnații «Grătărel» din gama premium “Plin de Carne” sunt un produs de calitate superioară, perfecți pentru toți consumatorii care vor să se bucure de gustul autentic al produselor românești.

Inovația produsului constă în rețeta sa – carne de porc de calitate și amestec de mirodenii bine dozat – și în procesul preparare simplu, bazat pe zvântare și afumare (fără fierbere), ceea ce conferă cârnaților «Grătărel» gustul desăvârșit.

Din anul 2019, produsul se regăsește în piață sub o nouă înfățisare, cu o nouă etichetă de brand, dar cu aceeași savoare, fiind întotdeauna alegerea perfectă, în orice anotimp și la orice masă.

Competiţia, organizată în perioada 06 martie – 09 aprilie 2020 de către deţinătoarea licenţei “Votat Produsul Anului®” în România – Media Concept Store, a vizat 30 de categorii și s-a bazat pe un studiu de piaţă realizat pe un eşantion total de 5.469 de consumatori români, cu vârste între 18-54 ani, din mediul urban, utilizatori de internet. Eroarea maximă de eşantionare a studiului a fost de maxim +/- 1.3%. În categoria “Cârnați“, eşantionul a fost de 501 respondenţi, iar eroarea maximă de eşantionare a fost de +/- 4.4%.Criteriile de selecţie au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsul câştigător a fost votat de către consumatori dintre produse comparate în fiecare categorie.