Adelina Oprea Fondatoare Champaigns
Business

Agentia Champaigns estimeaza o cifra de afaceri de 100.000 de euro

Adelina Oprea Fondatoare Champaigns

Champaigns, prima agentie de performance marketing dedicata magazinelor online de fashion si lifestyle din Romania, celebreaza un an de activitate cu o crestere substantiala.Pentru anul 2018, estimeaza o cifra de afaceri de 100.000 de euro, de cinci ori mai mare in comparatie cu 2017.

Rezultatele pozitive se datoreaza in primul rand extinderii portofoliului de clienti, atat cu branduri consacrate, cat si cu start-upuri. De asemenea, vectorii de crestere au fost sustinuti de extinderea echipei si de diversificarea gamei de servicii oferite: Champaigns ofera servicii de PPC Marketing, Social Media Marketing, E-mail Marketing, Programare si Design.

„Primul an ca antreprenor a fost ca un roller coaster: intalnire cu multi oameni noi, multe cifre de analizat, interviuri de angajare, cautare spatiu pentru agentie si multe altele. Cresterea ma bucura in special pentru ca valideaza faptul ca facem treaba buna, iar pentru un start-up, acest lucru inseamna enorm. Pe masura ce te dezvolti, e firesc sa te lovesti de ups & downs, iar eu am invatat sa percep aceste lucruri ca provocari. Urmatorul an este dedicat consolidarii pozitiei pe piata din Romania”, a declarat Adelina Oprea, fondatoarea Champaigns.

Pentru a marca aniversarea de un an, Champaigns a lansat un tool de raportare pentru campaniile Facebook Ads, disponibil in mod gratuit pe site-ul agentiei. Este construit special pentru magazinele online si analizeaza cele mai importante KPI-uri: Costuri vs Venituri, CPA si numar de comenzi.

De asemenea, tool-ul calculeaza automat rezultatele celor mai eficiente campanii in perioada specificata de client, afisand toate detaliile privind segmentele pe care sunt generate cele mai bune rezultate.
Analizand cifrele din raport, posesorii de magazine online sau oamenii de marketing pot cunoaste mai bine publicul-tinta, astfel incat sa sporeasca performanta campaniilor de Facebook rulate.

Investitia initiala in Champaigns a fost de 5.000 de euro, cea mai mare parte din suma fiind alocata pentru strategia de brand si branding. Strategia pe termen lung a companiei include o extindere la nivel european si global in urmatorii ani.