GPEC 2018
Business

Incepe GPeC 2018: magazinele online afla totul despre cum sa isi creasca vanzarile

GPEC 2018

De 13 ani, GPeC este considerata cea mai importanta serie de evenimente E-Commerce si Marketing Online din Romania si Europa de Est.Astazi a luat startul editia 2018 cu lansarea inscrierilor magazinelor online in Competitia GPeC si cu primele informatii si inscrieri la GPeC SUMMIT – evenimentul de referinta din domeniu care va avea loc pe 29-30-31 Mai, la Bucuresti.

Competitia GPeC – cea mai buna resursa a magazinelor online pentru a vinde mai mult

Orice magazin online care isi doreste sa creasca rata de conversie si sa aiba un website bine optimizat din punct de vedere al User Experience, ar trebui sa se inscrie in Competitia GPeC.

Peste 25 de experti in E-Commerce si Marketing Online – membri in Juriul Competitiei GPeC 2018 – vor audita magazinele online inscrise tinand cont de peste 200 de criterii esentiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, GDPR, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing pana la Calitatea Serviciilor Magazinului si Profesionalismul Onorarii Comenzilor.

Fiecare magazin inscris in Competitia GPeC 2018 primeste individual si confidential raportul de audit rezultat in urma evaluarii continand punctajele si recomandarile Juriului GPeC pentru cele 200+ criterii de audit. Astfel, magazinele vor obtine o radiografie absoluta a website-ului lor, stiind exact care sunt problemele care trebuie remediate pentru a asigura o experienta de shopping placuta clientilor si pentru a creste rata de conversie / vanzarile.

Raportul de audit este unul complet, vizand atat varianta pentru Desktop a website-urilor, cat si varianta de Mobil a acestora.

Conformare cu GDPR pentru magazinele online

In plus, magazinele online care aleg sa se inscrie in Competitia GPeC vor primi toate resursele necesare, modele de bune practici si pasii care trebuie urmati pentru a fi in conformitate cu standardele GDPR, potrivit Regulamentului UE 679/2016 care intra in vigoare incepand cu 25 Mai 2018.

Pe tot parcursul Competitiei GPeC, magazinele online vor fi asistate din punct de vedere juridic pentru conformarea cu GDPR de catre Bogdan Manolea – Jurist si Co-Fondator Trusted.ro.

Beneficii de peste 3.000 EUR pentru magazinele care aleg Competitia GPeC

Pe langa auditul complet de website si pachetul de conformare cu GDPR, magazinele online care aleg sa se inscrie in Competitia GPeC primesc si Marca de Incredere Trusted.ro si Sistemul de Feedback Opinii de Incredere Trusted.ro. Beneficiile in servicii ale magazinelor depasesc pragul valoric de 3.000 EUR.

Taxa de inscriere in Competitia GPeC porneste de la 299 EUR + TVA si ajunge la un 559 EUR + TVA pentru cel mai mare pachet care include si conformarea cu standardele GDPR, precum si 3 bilete de acces la evenimentele GPeC SUMMIT. Oferta este valabila in perioada Early-Bird pana pe 11 Mai 2018.

GPeC SUMMIT – Conferinta, Expo, MasterClasses, Workshops si Networking cu peste 800 de participanti

GPeC SUMMIT este cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online din Romania si Europa Centrala si de Est, evenimentul avand doua editii in fiecare an. Editia de primavara are loc in zilele de 29-30-31 Mai la Bucuresti si ii aduce in Romania pe cei mai cunoscuti experti internationali din domeniu – speakeri care sunt capul de afis al conferintelor internationale de profil.

Printre primii speakeri anuntati care vor urca pe scena GPeC SUMMIT se numara:

 Peep Laja (Founder & CEO ConversionXL) – Expertul nr. 1 la nivel international in Optimizarea Conversiilor, potrivit PPC Hero;
Jeff Bullas – Nr. 1 Content Marketing Influencer la nivel global, potrivit Onalytica;
Karl Gilis (Co-Founder AG Consult) – supranumit The Conversion Comedian pentru modul in care imbina continutul premium transmis cu analogii amuzante de viata;
Aleyda Solis (Founder Orainti & International SEO Consultant) – inclusa in Topul Forbes „10 Digital Marketing Specialists to Follow”;
Jim Sterne (Chairman Digital Analytics Association) – unul din Pionierii Marketing-ului Online inca din 1994, autor a nu mai putin de 12 carti, ultima lansata in 2017: “Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications”;
Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) – aflat in Top 25 al celor mai Influenti Experti PPC la nivel international, specialist recunoscut in Google Analytics si Google AdWords.

Toti cei implicati in E-Commerce si Digital Marketing, dar si antreprenorii sau retailerii offline care doresc lansarea canalului de comert electronic sunt asteptati la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai cu doua zile de Conferinta si Expo si o zi de Masterclass-uri si Workshop-uri cu accent pe subiectele de maxim interes pentru orice afacere online: GDPR, User Experience, Conversion Optimization, Content Marketing, Social Media, SEO, Artificial Intelligence, Google AdWords & Google Analytics, Online Marketing, Mobile, Customer Satisfaction, Logistica si Curierat, Cifre de Piata etc.

Peste 800 de participanti unici – Top Management al principalelor companii din Romania si din regiune – sunt asteptati in cele 3 zile de GPeC SUMMIT, evenimentul fiind o excelenta oportunitate de Networking cu elita pietei de E-Commerce.

Doua MasterClasses de o zi intreaga cu Karl Gilis si Jeff Sauer

In premiera, pe 31 Mai 2018, urca pe scena GPeC SUMMIT doi speakeri internationali de exceptie – fiecare cu un MasterClass de 6 ore de continut premium, exemple aplicate, exercitii interactive si Live Demos. Karl Gilis (Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian) va sustine MasterClass-ul de User Experience & Conversion Optimization, in timp ce Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) va sustine MasterClass-ul de Google AdWords & Google Analytics.

Ambele sesiuni de MasterClass se desfasoara in paralel, iar locurile sunt limitate la 50, trainerii dorindu-si sa cunoasca business-ul tuturor participantilor si sa interactioneze cu fiecare pentru a le oferi solutii concrete personalizate. Pretul unui bilet la oricare din cele doua MasterClass-uri este de doar 99 EUR + TVA, redus de la 149 EUR prin Oferta Very Early Bird, valabila pana pe 20 Aprilie.

De asemenea, cei care isi doresc sa participe la toate cele 3 zile de GPeC SUMMIT, inclusiv la unul din cele doua MasterClass-uri, au parte de o oferta de pret speciala de doar 179 EUR/persoana daca se inscriu pana pe 20 Aprilie 2018.

GPeC 2018 – 12 luni de evenimente E-Commerce Premium, “crafted to inspire”

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, Competitia Magazinelor Online si GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai sunt doar primele doua evenimente lansate astazi din suita de evenimente pregatite de GPeC pentru 2018.

“Daca as rezuma evenimentele GPeC in cateva cuvinte, as spune E-Commerce si Marketing Online la 360°, 12 luni pe an – pentru ca ne dedicam tot timpul industriei de E-Commerce prin actiuni menite sa contribuie la dezvoltarea magazinelor online si a intregii piete: pe langa Competitia GPeC care se desfasoara timp de 8 luni pe an, urmeaza Scoala de Vara de E-Commerce GPeC, GPeC Trainings, GPeC SUMMIT Noiembrie, Gala Premiilor eCommerce Noiembrie si Cursurile GPeC si DallesGo care au loc pe tot parcursul anului”, explica Andrei Radu.

“In ceea ce priveste editia GPeC SUMMIT din 29-30-31 Mai, ne-am dorit sa aducem tuturor celor implicati in E-Commerce un line-up de speakeri exceptional si un continut practic, imediat aplicabil, de la cei mai buni specialisti internationali si autohtoni. Informatiile din cadrul Conferintei si a sesiunilor de MasterClass si Workshops au fost gandite de echipa GPeC timp de cateva luni, iar speakerii au fost atent selectati incat sa livreze cu adevarat un continut , care sa ajute concret magazinele online si jucatorii din E-Commerce sa isi dezvolte afacerile”, conchide Andrei Radu.