DooGee MIX
Telefoane Mobile

DOOGEE aduce in Romania flagship-ul sau DooGee MIX

DooGee MIX

Al doilea cel mai bine vandut brand de smartphone de pe piata spaniola in 2015 a decis sa ia cu asalt piata romaneasca, aducand flagship-ul sau, MIX.DooGee a intrat pe piata spaniola in 2013 si, in doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai bine vandute telefoane din Spania. Gratie eficientei si designului modern, DooGee a devenit foarte popular in toata lumea, iar acum planuieste sa cucereasca piata romaneasca de smartphone-uri.

DooGee MIX este cel mai mic smartphone fara margini din lume si este disponibil atat in versiunea cu 4GB de RAM, cat si in versiunea cu 6GB de RAM. Gorilla Glass 5, camera duala de 16 + 8MP, memorie RAM enorma, interfata simpla, ecran de o claritate uimitoare, durata de viata excelenta a bateriei si design impecabil. Iata cateva caracteristici greu de intrecut. Cel putin la pretul pentru care se vinde modelul MIX. Smartphone-ul este disponibil in Romania, pe site-ul Emag.

Designul atractiv al telefoanelor spaniole DooGee, pretul imbatabil si performanta foarte stabila sunt de nerefuzat pentru publicul tanar. In plus, Valencia DG800 a devenit cel mai popular telefon pentru femei, in Malaezia, unde a cucerit inimile localnicelor, in 2015. DooGee este unul dintre cel mai bine cotate branduri de smartphone in Rusia si Algeria.

Micul brand chinezesc, care promite sa ofere produse performante, cu aspect extraordinar, la pret convenabil, a avut un inceput modest in Spania, apoi a cucerit piata spaniola, printr-un parteneriat puternic cu echipa de fotbal Villareal C.F. Parteneriatul cu echipa locala de fotbal s-a dovedit a fi reteta ideala de succes pentru DooGee, care a intrat pe piata malaeziana, printr-un parteneriat cu echipa de fotbal locala, Johor Darul Takzim.

Anul trecut, DooGee s-a extins pe piata globala, concentrandu-se asupra pietei din Africa. Se pare ca DooGee si fotbalul au devenit inseparabile, dat fiind cel mai recent parteneriat, incheiat de compania spaniola cu Premier League din Anglia. Circula vorba ca DooGee s-ar putea sa lanseze o editie speciala Premier League a modelului sau MIX.

POVESTEA DOOGEE

Brandul spaniol de smartphone-uri a atras atentia unui investitor chinez, in martie 2012, datorita caracteristicilor sale extraordinare. XinChao, Directorul General Executiv al Shenzhen Kavid Communication Apparatus Co.,Ltd (denumita si Shenzhenshi Kaiweide Tongxun Shebei Youxian Gongsi), companie producatoare de echipamente din Shenzhen, a preluat conducerea DOOGEE, la scurt timp dupa. Cu ajutorul companiei specializate in eficienta si design modern, DOOGEE a devenit popular in randul tinerilor. Intre timp, brandul a capatat notorietate in urma parteneriatului de sponsorizare cu echipa de fotbal spaniola Villarreal C.F., in Europa.

CONCEPTUL BRANDULUI

DOOGEE contribuie la piata globala de produse performante, gratie aspectului impecabil, functionarii inteligente si „microinovatiei” produselor sale. Pornind de la conceptul brandului, „Conectam oamenii si lumea”, DOOGEE este o marca plina de entuziasm si de energie pozitiva, concentrandu-se asupra experientei utilizatorului si oferindu-le oamenilor confort si bucurie.
ISTORICUL COMPANIEI

In februarie 2014, Fernando Roig, presedintele clubului de fotbal, a semnat un contract de parteneriat cu Xinchao, Directorul Executiv DOOGEE, si cu DOOGEE Spania. [1] [2] Pe 24 februarie 2014, DOOGEE a lansat primul model de smartphone personalizat, DG 2014 VILLARREAL C.F. Limited edition. Multumita parteneriatului cu VILLARREAL C.F., DOOGEE a devenit furnizorul oficial de smartphone-uri al clubului, pana in iunie 2015. „Am ales VILLARREAL C.F. ca partener pentru ca spiritul Villarreal este inrudit cu spiritul DOOGEE. Atat noi, cat si ei au evoluat intr-un timp scurt, prin munca asidua”, a declarat Directorul General Executiv al DOOGEE. DOOGEE a castigat popularitate in randul publicului spaniol, dupa incheierea parteneriatului cu VILLARREAL C.F., extinzandu-se anul acesta in mai multe zone ale Spaniei.

In 2015, DOOGEE a decis sa cucereasca piata din Asia de Sud-Est. A pornit din Tailanda, unde a deschis un birou de reprezentanta si o serie de magazine online. Dupa sponsorizarea celebrei echipe de fotbal din Malaezia, Johor Darul Takzim, DOOGEE a dominat piata cu o viteza ametitoare. De asemenea, Valencia DG800 a fost bine primit de publicatia The Edger, una dintre cele mai importante reviste din Tailanda, fiind cel mai popular telefon destinat femeilor.

DOOGEE se extinde masiv pe piata globala, incepand din 2016. Anul acesta, compania a deschis filiale si fabrici in Africa de Est, de Vest si de Nord. Extinderea inceputa in 2016 a sporit numarul de locuri de munca pe pietele locale si al contributiilor la bugetele locale, in acelasi timp. Pe scurt, DOOGEE contribuie la stimularea dezvoltarii locale. In Algeria, DOOGEE a mentinut o crestere sustinuta, de 20%, timp de 20 de luni. In plus, compania s-a pozitionat a doua in topul livrarilor anuale in Algeria, cu peste 10.000 de magazine acoperite.