Subway
Business

Subway aniversareaza cinci ani in Romania

Subway

Subway sarbatoreste cinci ani de prezenta pe piata locala, dezvoltand pana in prezent o retea de 35 de restaurante.In aceasta perioada, Subway a cunoscut o evolutie progresiva, rezultatele din acest an ramanand in aceeasi directie. Lantul a inregistrat, de la inceputul lui 2017, o crestere de 12% a numarului de clienti, de 36% a puterii financiare a restaurantelor individuale si de 10% a vanzarilor la nivel national, in comparatie cu perioada similara a anului trecut.

Primul punct de reper al Subway in Romania a fost deschiderea restaurantului din Bucuresti, in Piata Victoriei, in 2012. Restaurantele Subway sunt prezente astazi in toate marile orase, precum Alba Iulia, Arad, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Deva, Focsani, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Suceava si Timisoara.

Planurile lantului de restaurante cu servire rapida pentru 2017 sunt de continuare a expansiunii, obiectivul fiind de a atinge un numar de 40 de locatii deschise. Potrivit lui Rumen Radev, Business Development Agent, focusul pentru zona Bucuresti-Ilfov este pe restaurantele traditionale, aflate in mall-uri si in zone cu vad mare, dar si pe locatiile non-traditionale, precum benzinariile. Colaborarea cu lantul de statiii de alimentare Petrom a condus la 7 restaurante deschise, iar planurile companiei nu se opresc aici, potrivit lui Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zonele din afara Bucuresti-Ilfov. Acesta mentioneaza, de asemenea, interesul pentru dezvoltarea locatiilor in orase precum Galati, Piatra Neamt, Ramnicu Valcea si Targu Jiu.

Anul trecut, Subway a anuntat o noua identitate vizuala, care surprinde esenta marcii intr-o imagine proaspata si actuala, pozitionandu-l ca o alegere delicioasa, consistenta si la preturi accesibile, pentru consumatorul actual.

Cultura sandvisurilor in Romania

Restaurantele Subway ofera sandvisuri personalizate, pregatite in fata clientului, iar proprietarii de restaurante primesc reactii pozitive, atat de la clientii din Capitala si din orasele mari, cat si de la cei din orase mai mici, cu o “cultura a sandvisului” mai putin dezvoltata.
Sondajele interne au aratat ca cele mai apreciate produse Subway din Romania sunt sandvisurile Chicken Teriyaki, Ton si traditionalele Sunca si Curcan.

“Aceasta aniversare si planurile noastre de extindere arata aprecierea fata de clientii romani, carora dorim sa le oferim in continuare produse gustoase si de calitate. Potentialul de crestere pe acest segment este in continuare ridicat, deoarece tot mai multi oameni cauta restaurante cu servire rapida, unde pot gasi gusturi si arome diversificate, in functie de dorintele lor”, a declarat Martin Princ, Contry Director pentru Europa Centrala si de Est.

Restaurantele Subway, detinute fiecare de francizati individuali, au angajate in jur de 360 de persoane in Romania. Artistii sandvisurilor apreciaza mediul de lucru de la Subway, precum si programele complete de instruire dedicate dezvoltarii lor.

Aniversarea de 5 ani va fi marcata, de asemenea, printr-un concurs interactiv pe Facebook, dedicat tuturor fanilor Subway din Romania.