Aoro
Business

Aoro.ro se relansaeaza si devine Notino.ro

Aoro

Retailerul online specializat in produse de frumusete Aoro (www.aoro.ro) incepe un amplu proces de relansare pe piata din Romania, la finalul caruia le va oferi clientilor o noua experienta la cumparaturi, cat si o lista extinsa de beneficii.Unul dintre primii pasi ai acestui proces este schimbarea identitatii de brand: Aoro devine de azi Aoro by Notino si peste cateva luni isi va schimba denumirea complet in NOTINO (www.notino.ro). Schimbarea are rolul de a-i informa pe cumparatorii din tara noastra ca Aoro face parte din grupul international NOTINO, cel mai mare retailer online specializat in produse de frumusete din Europa, prezent in 16 tari (unele dintre cele mai importante de pe continent, plus Marea Britanie si SUA), si premiat in mod repetat in mai multe tari din Europa Centrala si de Est ca fiind cel mai bun magazin online.

In Romania, Aoro s-a lansat in 2009 si pana in prezent a reusit sa fidelizeze peste jumatate de milion de clienti. In 2016, a avut o cifra de afaceri de peste 18 milioane de euro, cu peste 15% in plus fata de 2015, iar compania este in continua crestere.

Grupul international numit in prezent NOTINO a fost fondat in 2004 de catre antreprenorul de origine ceha Michal Zámec, considerat unul dintre cei mai vizionari oameni de afaceri ai mediului online din Cehia; Zámec are 34 de ani si este activ implicat in conducerea firmei, ca CEO. Sediul logistic global al companiei se afla in capitala tehnologica a Cehiei, Brno, iar firma are birouri in mai multe tari. Cifra de afaceri a grupului NOTINO in 2016 a fost de 220 de milioane de euro.

NOTINO se bucura de un succes international notabil, fapt ce i-a adus numeroase recunoasteri, inclusiv includerea sa de catre Deloitte in topul 50 de companii online cu cea mai rapida dezvoltare. Compania este prezenta azi in 14 tari din Europa (Franta, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria, si, bineinteles, Romania) precum si in SUA si Marea Britanie, si are in plan extinderea in peste cinci noi piete pana la finalul acestui an. In urma cu doua luni, grupul a achizitionat unul dintre cei mai vechi retaileri traditionali specializati in produse de frumusete din Germania, compania Mussler, cu sediul in Stuttgart si experienta de peste 80 de ani pe piata.

De la lansarea sa, grupul a activat in diversele piete sub mai multe denumiri (de exemplu aoro.ro in Romania, sau parfums.cz in Cehia). La finalul anului trecut managementul grupului a decis sa integreze toate operatiunile sale sub un singur nume: NOTINO. Procesul de rebranding a inceput atunci in Cehia, Germania si Austria, si continua anul acesta cu piete cheie, cum este si Romania.

Gabriela Lungu

La conducerea activitatilor de marketing si comunicare ale grupului international se afla, incepand cu 1 martie 2017, expertul roman in comunicare Gabriela Lungu, cu functia de Global Chief Marketing Officer. Numirea Gabrielei Lungu in functia de Global CMO NOTINO marcheaza intrarea atat a companiei, cat si a brandului intr-o noua faza, mai matura si mai sofisticata. „NOTINO are planuri foarte ambitioase pentru viitor; suntem in plin proces global de rebranding si ne vom lansa pe noi piete anul acesta. Este momentul perfect pentru intensificarea activitatilor de marketing si ridicarea lor la un nivel superior. Ne bazam pe expertiza internationala a Gabrielei, pe rezultatele pe care stie sa le obtina prin creativitate si integrare intre diversele discipline ale comunicarii, pe experienta ei in leadership; ADN-ul ei de antreprenor se potriveste perfect cu cel al companiei noastre. Acestea sunt elemente care ne vor ajuta foarte mult in perioada care urmeaza, atat pentru NOTINO la nivel global, cat si pentru Aoro by Notino in Romania”, a declarat Michal Zámec, fondator si CEO NOTINO.

„Ma bucur sa ma alatur echipei manageriale NOTINO si sa lucrez cu Michal si colegii nostri pentru a transforma toate planurile in realitate. NOTINO e un business international de succes, care imbina doua domenii foarte dinamice pe care eu le cunosc foarte bine: frumusetea si tehnologia; imi doresc ca brandul si comunicarea NOTINO sa oglindeasca mai bine toata aceasta efervescenta. Obiectivul meu este sa transform NOTINO intr-un brand care sa inspire, nu doar sa ajute, un brand cu scop mai inalt, social, care sa aiba un rol in viata consumatorilor nostri si o conexiune cu acestia dincolo de doar beneficiile produselor noastre sau functionalitatea serviciilor pe care le oferim. Sunt mandra sa fiu in Romania intre conationalii mei pentru inceperea procesului de rebranding al Aoro in NOTINO; este doar un prim pas, avem mult mai multi de facut in perioada care vine, dar puteti sa va asteptati la surprize placute in viitor”, a declarat Gabriela Lungu, Global Chief Marketing Officer Notino.

Surprizele pentru Romania au inceput deja: incepand cu luna mai, NOTINO a incheiat un parteneriat cu www.coletaria.ro; clientii pot opta de acum pentru livrarea pachetelor acasa sau ridicarea lor de la unul dintre punctele de pick-up puse la dispozitie de catre Coletaria. In plus, pana la 31 mai 2017, Aoro by Notino ofera livrare gratuita tuturor clientilor sai – un cadou de bun gasit din partea NOTINO. Pentru a beneficia de aceasta gratuitate, clientii pot introduce codul „salutnotino” in rubrica special destinata pe site, atunci cand opteaza sa vizualizeze cosul de cumparaturi.