Business

MAPEI Romania tinteste in 2016 o crestere peste cea a pietei

Mapei

MAPEI Romania isi propune pentru 2016 o crestere a cifrei de afaceri care sa continue trendul ultimilor ani, mizand pe volumul ascendent al lucrarilor de constructii la nivel national, dar si pe o abordare de business care pune in centrul sau pasiunea pentru constructii si lucrarile de calitate, facute sa dureze.Reprezentantii MAPEI estimeaza o crestere la nivel de piata a constructiilor in jurul a 7% pentru anul in curs, in timp ce tinta de crestere a vanzarilor companiei in 2016 este de 2 cifre procentuale.

Liderul mondial in productia de adezivi si produse chimice pentru constructii vizeaza reeditarea performantei de anul trecut. “In 2015 am reusit sa ne plasam ca procent al cresterii cifrei de afaceri peste cea la nivel de industrie a constructiilor. Tocmai de aceea, estimarile pentru anul in curs nu sunt doar optimiste, ci sunt fundamentate pe istoricul nostru economic din ultimii ani. In plus, statistica anilor trecuti arata un trend de revenire a pietei constructiilor, 2015 insumand fata de 2014 o crestere a lucrarilor de constructii cu 8,1% ca valoare. In acelasi timp, increderea noastra se bazeaza pe oameni. Avem o echipa valoroasa care pune pasiune in munca si intelege foarte bine specificul pietei. Suntem profesionisti in tot ceea ce facem, iar produsele noastre sunt echivalente cu lucrarile sustenabile, de calitate“ este de parere Florin Ciobanu, Director General MAPEI Romania.

In 2016, MAPEI vine cu o abordare diferita a pietei si o strategie de marketing si vanzari in care doreste sa implice 3 categorii de public tinta: beneficiarii lucrarilor, arhitectii si meseriasii. “In Romania, pana in momentul de fata am activat cu precadere pe piata proiectelor mici, inclusiv segmentul DIY. Strategia actuala, insa, vizeaza orientarea noastra si catre piaţa proiectelor mari, a construcţiilor de infrastructura, dar si a cladirilor civile si industriale. Totodata, promisiunea MAPEI in fata consumatorului este bazata pe respect, incredere si garantia lucrului bine facut. In momentul de fata nu mai vorbim de un singur mod de a construi o casa, din punct de vedere estetic sau functional. Diversitatea de materiale si creativitatea arhitectilor ofera numeroase variante de realizare a unui proiect. Astazi orice fantezie poate fi realizata in constructii si datorita MAPEI. Ne bazam pe portofoliul nostru de peste 300 de produse din domeniul placarilor ceramice, a montajului de pardoseli, repararea si consolidarea structurilor din beton. Casa are personalitate si arata lumii exact ceea ce proprietarul doreste. Este o oglinda a personalitatii celui care o construieste. Si pentru ca trebuie sa ne placa si sa fim multumiti de ceea ce vedem in oglinda, pentru noi nu este loc de compromisuri la calitate” a declarat Silviu Minciu, Director Marketing MAPEI Romania.

MAPEI este unul dintre cei mai mari producatori la nivel mondial de adezivi si produse chimice pentru constructii, cu peste 20.000 de tone de produse livrate zilnic. Infiintat in 1937 in Milano-Italia, grupul cuprinde astazi 68 de fabrici in 32 tari din intreaga lume si 8.500 de angajati. Compania inregistreaza o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro si investeste anual 5% din venituri in cele 18 Centre de Cercetare-Dezvoltare, in care lucreaza 900 specialisti. Bazele filialei romanesti au fost puse in 2006 prin infiintarea MAPEI Romania, ca parte din strategia de internationalizare a grupului. Portofoliul MAPEI Romania cuprinde peste 300 produse, iar la nivel de business inregistreaza o cifra de afaceri de peste 10 milioane Euro.