Altex
Stiri

ALTEX redeschide magazinul din AFI Cotroceni intr-o varianta modernizata

Altex

Magazinul ALTEX din AFI Cotroceni va fi redeschis joi, 21 aprilie 2016, in urma finalizarii procesului de modernizare si extindere a suprafetei sale functionale.Situat la etajul 1 al centrului comercial, langa zona de joaca, magazinul va dispune de o suprafata de 750 de metri patrati si de o gama mai mare de produse, din categoriile IT, comunicatii, electrocasnice mari si mici, auto si multimedia.

Cu ocazia redeschiderii magazinului, cel mai mare retailer electro-IT din Romania a pregatit preturi speciale pentru diferite produse din portofoliu, precum televizorul LED Philips ULTRA HD, cu diagonala de 109 cm., care poate fi achizitionat la numai 1.299,9 lei, avand aplicata o reducere de 500 lei, masina de spalat Whirlpool, la capacitate de 6 kg., la numai 1.099,9 lei, pret redus cu 350 lei, si iPhone 6S, 16 GB, la doar 3.099,9 lei, avand o reducere de 300 lei. Ofertele vor fi valabile in perioada 21 – 24 aprilie 2016, in limita stocului disponibil.

„Punem accent pe varietatea gamei de produse si calitatea serviciilor oferite, dar si pe forma in care acestea sunt puse la dispozitia clientilor. Fie ca achizitioneaza produse direct din magazin sau chiar online, vom continua sa investim in solutii care sa vina in sprijinul acestora, facilitandu-le astfel accesul la experiente de cumparare imbunatatite. Prin extinderea magazinului din AFI Cotroceni, clientii vor putea beneficia de mai multe oferte intr-o singura locatie, la cele mai avantajoase preturi.”, a declarat Dan Ostahie, CEO ALTEX.

Magazinul va functiona de luni pana duminica, intre orele 10.00 – 22.00, iar printre serviciile post-vanzare la care clientii pot apela se numara: posibilitatea de returnare a produselor comercializate in maximum 31 de zile de la cumparare, service si garantie.

In plus, iubitorii de tehnologie vor putea beneficia in continuare de garantia „Cel mai mic pret din Romania!” in magazinele ALTEX, serviciu care subliniaza preturile imbatabile oferite de catre retailer. Astfel, cei care vor gasi produsele din gama companiei la preturi mai mici la alti retaileri specializati, atat online cat si offline, vor primi de doua ori diferenta.