Stiri

New Kopel Group isi extinde activitatea in imobiliare

Victor Bogdan GheorghitaNew Kopel Group isi indreapta atentia spre sectorul imobiliar pentru a gasi noi oportunitati de extindere a Grupului in Romania.De asemenea, strategia sa pe 2016 prevede si achizitia altor companii sinergice cu Grupul New Kopel si care pot fi dezvoltate ulterior.

Prima companie de leasing operational din Romania si lider in industria auto autohtona, New Kopel Group anunta o crestere cu 20% a investitiei in activitatile de leasing operational si Rent a Car, in 2016. In 2015, compania a investit peste 13.000.000 de EUR in Romania, in crestere cu 16% fata de 2014 cand valoarea investitiei a depasit 10.000.000 de EUR. Grupul de companii si-a marit flota cu 1000 de masini noi, in 2014 si cu peste 1100, in 2015. In 2016, New Kopel Group urmareste cumpararea a 1200 – 1500 de masini noi. Flota companiei este distribuita in proportie de 60% in Bucuresti si 40% in celelalte orase.

“Pentru noi, 2016 este urmatorul pas in provocarile de business pe care ni le-am proiectat. Ne conducem afacerea cu motoarele turate, un argument pentru cresterea cotei de piata la 7%, pe zona de leasing operational. Ne vom concentra pe serviciile de management al flotei, o zona neexploatata de noi pana acum, avand ca obiectiv o crestere cu 20% a businessului, incepand cu flota si portofoliul de clienti, pana la atingerea obiectivului de vanzare a 1500 de masini noi si second hand, anul acesta”, declara Hezi Shayb, CEO New Kopel Group

“Nevoia unui business accelerat este si rezultatul dinamicii pietei de leasing operational care a crescut in ultimii trei ani, in fiecare an, cu cate doua procente. Noi vedem din ce in ce mai multe companii care evalueaza autoturismul ca pe un instrument si nu ca pe un bun valoric. Este un fapt care demonstreaza ca mediul de afaceri local incepe sa constientizeze ca un business eficient presupune sa ai un contract de leasing operational” a adaugat Hezi Shayb

Cand o companie alege sa aiba o flota de la New Kopel Group, se bucura de 4 avantaje care se reflecta in business-ul sau:
• One Stop Shop: toate serviciile sub acelasi acoperis – rent a car, leasing operational, vanzare de masini second hand, workshop autorizat pentru Opel / Dacia / Renault si multimarca de gradul 1 si 2, precum si dealer pentru noile masini Opel;
• Filozofia “Always yes!” – intotdeauna exista solutii pentru nevoile clientilor;
• Flexibilitate – servicii customizate prin sinergia grupului;
• Transparent si de incredere – atitudinea umana fata de client si furnizori.

In zona de rent a car, New Kopel Group are ca obiectiv mentinerea cresterii cifrei de afaceri de 9% inregistrata in 2015 si pentru acest an si adaugarea a 750 de autoturisme, din toate segmentele, la flota existenta.

Pentru 2016, trendul pozitiv este completat de cresterea cu 20% a activitatii service-ului, New Kopel Group avand unul dintre cele mai mari service-uri auto din Romania. Obiectivul de vanzari urmareste vanzarea a cel putin 1500 de autoturisme noi si Second Hand prin intermediul Opel Union Motors (autoturisme noi) si Sixt SH (second hand).

“Fiind una dintre cele mai flexibile si adaptabile companii de pe piata, strategia noastra urmareste crearea de solutii customizate pentru clienti menite sa le raspunda nevoilor concrete pe care le au. Este o strategie care vine in intampinarea IMM-urilor care prin specificul lor sunt intr-o continua schimbare a activitatilor si, implicit, a nevoilor. Acestora le putem oferi beneficii similare marilor companii.” declara Hezi Shayb CEO New Kopel Group. “Grupul nostru a creat si solutii pentru companiile de tip Start-up care au astfel acces la toata gama noastra de servicii, la acelasi nivel calitativ.”, a adaugat Hezi Shayb

Obiectivele pe 2016 prevad si o crestere a portofoliului de clienti, compania inregistrand in 2014, pe zona de leasing operational, peste 450 de contracte si o crestere de 23% in 2015. Clientii New Kopel Group, care detin contracte de leasing operational, sunt companii din arii precum: farma, FMCG, constructii, dezvoltare, auto, IT etc.

Anul acesta, compania se va concentra pe extinderea business-ului, atat prin cresterea flotei, cat si a liniilor de business.