Altex
Stiri

ALTEX preia obligatiile Domo fata de fostii sai clienti

Altex

ALTEX Romania, vine in sprijinul clientilor Domo, prin oferirea acestora de servicii post-vanzare in toate magazinele ALTEX si Media Galaxy din tara.

ALTEX a pus in aplicare aceasta facilitate adusa clientilor Domo inca de anul trecut, prin preluarea obligatiilor pe care vechiul retailer le avea fata de clientii sai in magazinele deschise in locul fostelor showroom-uri Domo.

Pana in acest moment, ALTEX a deschis magazine in locul Domo la nivel national, in urmatoarele orase: Cluj (amplasat in Polus Center), Constanta (Maritimo Shopping Center), Craiova (Centrul Comercial Electroputere Parc), Miercurea Ciuc (Piata Majlath G. Karoly, nr. 4), Pitesti (Pitesti Retail Park), Ramnicu Sarat (Centrul Comercial Victoria), Reghin (Str. Garii, nr. 23 – 25) si Targoviste (in incinta magazinului Kaufland din str. Lt. Stancu Ion, nr. 2D). In Bucuresti, fostii clienti Domo vor putea apela la serviciile post-vanzare in magazinul din AFI Palace Cotroceni.

„Suntem alaturi de clientii nostri, dar si de clientii anteriori ai magazinelor Domo, intrucat experienta de cumparare conteaza foarte mult pentru noi. Consideram ca aceasta este abordarea potrivita pentru un lider de piata, aratand astfel o preocupare constanta fata de nevoile clientilor, fie ca sunt ai nostri sau ca fac parte din portofoliul altor retaileri electro-IT, care, din diferite motive, si-au incetat activitatea pe o piata.”, a declarat Dan Ostahie, CEO ALTEX.

Conform noii politici a retailer-ului, fostii clienti Domo pot beneficia, pentru produsele aflate in gama ALTEX, de garantie si service. Pentru a putea fi aplicate aceste facilitati, clientii trebuie sa prezinte facturile produselor achizitionate si sa fie urmate procedurile aferente solutiilor post-vanzare, disponibile pe website-ul oficial al retailer-ului.

De asemenea, clientii vor gasi in continuare in magazinele ALTEX serviciul „Cel mai mic pret din Romania!”, serviciu care subliniaza preturile imbatabile pe care retailer-ul le ofera. Cei care vor identifica produse din gama companiei la preturi mai mici la alti retaileri specializati, atat online cat si offline, vor primi de doua ori diferenta.