Stiri

Microsoft a anuntat noi solutii care sprijina digitalizarea companiilor

Convergence 2015

Saptamana aceasta in cadrul conferintei anuale Convergence din Barcelona, Microsoft a anuntat noi inovatii care sprjina companiile sa isi atinga mai usor obiectivele si sa isi maximizeze productivitatea intr-un mediu de afaceri “mobile first, cloud first”.

La eveniment au fost prezentate noile functii ale Microsoft Office 365, printre care capabilitatile de conferinte telefonice si video pentru Skype for Business, incluse alaturi de Power BI si Advanced Threat Protection in suita Office 365 E5, dar si Microsoft Dynamics CRM 2016.

Microsoft a lansat, la inceputul lunii decembrie, noi functii in Office 365, noul Dynamics CRM si platforma Microsoft PowerApps, un nou serviciu pentru mediul de afaceri, care ofera angajatilor posibilitatea de a crea aplicatiile dorite si a le partaja in echipa prin sistemul utilizat in cadrul companiei, la cele mai inalte standarde de securitate.

Conform unui studiu realizat de Forrester in luna noiembrie pentru Microsoft privind strategia de digitalizare a companiilor la nivel european, 94% dintre companiile respondente au avut tentative de a implementa o strategie digitala. In acelasi timp, studiul releva ca nu exista o aliniere intre departamentul IT si liderii companiilor in ceea ce priveste resursele si cerintele pentru o transformare digitala completa a organizatiei. Potrivit Forrester Research, doar 33% dintre directorii de IT au in vedere cresterea veniturilor companiei cu ajutorul unor noi canale digitale sau produse, in timp ce liderii companiilor sunt mult mai interesati sa identifice noi oportunitati.

Cu ajutorul solutiilor care cresc eficienta angajatilor, precum Office 365 si Dynamics CRM, impreuna cu un mod inovator de a crea aplicatii care pot fi partajate cu usurinta pe orice dispozitiv, organizatia are oportunitatea de a realiza si controla propria transformare din cadrul companiei.

Noile functii ale suitei Office 365

Microsoft prezinta cele mai importante noi functii ale pachetul de aplicatii Office 365 pentru clientii comerciali, oferite in suita premium pentru companii mari, Office 365 E5.

O solutie completa si integrata de conferinte online. Cu Skype Meeting Broadcast si Cloud Private Branch Exchange, clientii Office 365 au acum o platforma dedicata pentru conferinte telefonice, conferinte video si partajarea materialelor de lucru prin intermediul aplicatiilor utile in activitatea zilnica.

Analytics si vizualizarea datelor. Delve Analytics sprijina angajatii prin instrumente interactive, precum dashboard-urile, care ofera o imagine de ansamblu asupra activitatilor desfasurate de fiecare pe parcursul zilei, dar si despre cine sunt colegii alaturi de care petrecem mai mult timp, astfel incat putem gestiona mai bine orele de lucru si intalnirile interne.

Securitate avansata. Prin Customer Lockbox, clientii au acces si control deplin asupra datelor in Office 365, avand drepturi depline de aprobare pentru orice operatiune necesara in platforma. Office 365 Advanced eDiscovery sprijina utilizatorii prin intermediul machine learning si text analytics in reducerea costurilor si riscurilor de gestionarea a unui volum mare de date.

Dynamics CRM 2016

Incepand cu luna decembrie, solutia Dynamics CRM 2016 este disponibila pe scara larga pentru implementari Online si On Premise (la sediul beneficiarului). Dynamics CRM 2016 este cel mai cuprinzator upgrade de pana acum al solutiei Dynamics CRM, incluzand imbunatatiri in materie de colectare a informatiilor, mobilitate si asistenta, precum si imbunatatiri semnificative ale productivitatii care vor ajuta companiile si angajatii sa isi maximizeze rezultatele.

Datele si informatiile reprezinta componente esentiale, de tip Next Generation, in interactiunile si angajamentul fata de client, iar Dynamics CRM 2016 furnizeaza capacitati inteligente menite sa dezvaluie perspective noi, cu scopul de a-i sprijini pe profesionistii din vanzari, marketing si servicii sa ia deciziile mai rapid si sa actioneze. Cu ajutorul capabilitatilor oferite de serviciul Azure Machine Learning, Dynamics CRM 2016 ofera functionalitati in premiera reprezentantilor din vanzari pentru a-si personaliza metodele de up-selling (vanzari suplimentare / dintr-o categorie superioara), precum recomandari inteligente de produs si sugestii de articole care contin informatiile necesare unei rezolvari eficiente a problemelor de asistenta pentru clienti.

Aceasta versiune a Dynamics CRM prevede de asemenea capabilitati de top, cu aplicabilitate completa in mediul offline, pentru profesionistii mobili; pe telefoane, tablete si pe principalele platformele disponibile. Dynamics CRM 2016 ofera si posibilitatea de a crea aplicatii mobile centrate pe sarcini pentru a simplifica finalizarea activitatilor orientate catre client, cum ar fi minutele sedintelor, care permite scanarea datelor cu scopul de a crea o interactiunie proactiva si un control CRM vocal.

Pe parcursul lunii noiembrie, Microsoft a anuntat si data urmatoarei lansari a solutiei sale ERP, Microsoft Dynamics AX.

Serviciul PowerApps

Modul in care companiile isi desfasoara activitatea se schimba, angajatii fiind mai mobili ca niciodata. Aplicatiile pentru consumatori au evoluat rapid, iar asteptarile angajatilor au crescut pe masura. Cu toate acestea, resursele limitate ale dezvoltatorilor arata ca aplicatiile pentru companii nu au tinut pasul cu cererile angajatilor. De fapt, Gartner prevede ca, “pana in 2017, cererea pietei pentru servicii de dezvoltare a aplicatiilor mobile va creste de cel putin 5 ori mai rapid decat capacitatea interna a organizatiilor IT de a le furniza.”* Abordand aceasta situatie, Microsoft prezinta PowerApps, un serviciu conectat in siguranta la sistemele companiei, care sprijina angajatii sa-si creeze aplicatiile de care au nevoie si sa le partajeze cu usurinta cu colegii de birou. Disponibil in modul Preview, PowerApps ajuta companiile sa creeze aplicatii diverse orientate catre angajati, de la cea mai simpla aplicatie — cum ar fi un sondaj de opinie in randul angajatilor — la aplicatii esentiale utilizate pe termen lung, care se conecteaza la sistemele LOB si serviciile cloud si functioneaza pe orice dispozitiv.

PowerApps ofera beneficii intregii organizatii:

Angajatilor. Creeaza rapid aplicatii care functioneaza pe orice dispozitiv, folosind interfata familiara Microsoft Office, fara a fi necesara editarea de coduri.

Dezvoltatorilor. Prezinta date si servicii care sprijina angajatii sa inoveze si sa creeze propriile aplicatii native pentru Web si mobil si API cu Azure App Service.

Profesionistilor IT. Gestioneaza datele companiei si partajeaza aplicatiile, intr-un mod controlat si sigur.

PowerApps reduce timpul de implementare al aplicatiilor la doar cateva minute, avand conexiuni de date incorporate catre servicii SaaS precum Office 365, Dynamics, Salesforce, Dropbox si OneDrive, suplimentar fata de sistemele companiei implementate On Premise, ce includ SharePoint, SQL Server, baze de date Oracle, SAP si altele.

Serviciul ofera o experienta familiara, asemanatoare interfetei Office, pentru crearea de noi aplicatii pentru companii, sabloane pentru o pornire rapida si un instrument de tip Visual Designer, pentru o automatizare a fluxului de lucru. Aceste se integreaza usor cu instrumentele specializate ale organizatiei, cele implementate de dezvoltatorii profesionisti si de specialistii IT, astfel incat toata lumea sa poata contribui la identificarea unui model de business mai agil.