Stiri

Depanero reduce la 7 zile durata medie de reparatie

depanero

Depanero reduce la 7 zile durata medie de reparatie a produselor, de la 10 zile si jumatate, cat era la inceputul anului, oferind acum cea mai mica perioada de service din Romania.

Extinderea echipei si investitiile continue in programe de specializare si dezvoltare a angajatilor sunt printre principalele motive care au dus la diminuarea acestei perioade pentru Depanero.

Timpul in care un produs iese din service-ul Depanero este acum la jumatate fata de prevederile legale in vigoare, potrivit carora, o firma de service are la dispozitie 15 zile calendaristice pentru a repara un produs.

„Ne-am propus ca in urmatoarele doua luni sa reducem si mai mult durata de reparare a produselor, astfel incat in octombrie sa ajungem ca, in medie, dupa 6 zile de la receptia produsului in service sa anuntam clientul ca i l-am reparat”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Reducerea duratei medii de reparatie este cu atat mai importanta cu cat, in prezent volumul lunar de munca al tehnicienilor Depanero este de aproximativ 30.000 de produse.

Scaderea duratei medii de reparatie a fost influentata si de cresterea constanta a numarului angajatilor si a investitiilor permanente in dezvoltarea acestora. Astfel, de la inceputul anului si pana in prezent, numarul angajatilor Depanero a crescut cu aproape 50, ajungand la 285.

La inceputul anului, Depanero a realizat un studiu pentru a afla care sunt argumentele de care tin cont romanii atunci cand aleg firma de service. Una dintre concluzii este ca pentru 85% dintre cei 1.000 de respondenti din mediul urban este foarte important ca produsele lor sa fie reparate cat mai repede.

„Studiul pe care l-am realizat la inceputul acestui an ne-a determinat sa luam masurile necesare astfel incat sa reparam si mai rapid produsele defecte si sa depasim asteptarile clientilor”, mai spune Adrian Antohi.