Stiri

PARKING+PLUS a castigat competitia Business Wall of Fame

Telekom Parking Plus

Telekom Romania anunta castigatorul din Romania al celei de-a doua editii a competitiei internationale „Business Wall of Fame” initiate de grupul Deutsche Telekom: PARKING+PLUS, o solutie de parcare inteligenta in orasele supra-aglomerate. Desemnata ca fiind cea mai buna solutie Internet of Things din Romania, aceasta va intra in portofoliul dedicat companiilor si va beneficia de o campanie nationala de promovare in valoare de pana la 30.000 de Euro, dezvoltata de Telekom Romania.

Dezvoltat de PITECHAPPS S.R.L, in cadrul cluster-ului CLUJ IT, incepand cu anul 2014, conceptul propune o noua abordare a serviciilor de parcare, cu accent pe oferirea de informatii referitoare la disponibilitatea locurilor de parcare, metode alternative de plata cu telefonul, dar mai ales gestiunea flexibila de lunga si scurta durata a accesului in parcarile securizate, atat pentru segmentul corporate (gestiune acces angajati, colaboratori, vizitatori, participanti evenimente), cat si pentru cel rezidential.

„In zilele noastre, soferii se confrunta cu tot mai multe probleme atunci cand vine vorba de parcare, precum timpul pierdut in cautarea unui loc liber . PARKING+PLUS este un ecosistem inovativ de aplicatii web, mobile si hardware ce permite identificarea in timp real a celor mai apropiate locuri de parcare, precum si rezervarea si plata acestora de pe telefonul mobil si accesul rapid in aceste spatii. Mai mult, utilizatorii isi pot inscrie pe platforma propriile spatii de parcare si le pot oferi spre inchiriere pe timp de noapte sau in weekend. Suntem convinsi ca solutia noastra poate fi implementata cu succes nu numai in Romania, cat si in orice alta tara in care situatia parcarilor poate fi optimizata”, a declarat Cristian Ureche, Head of Product PARKING+PLUS.

Telekom Parking+Plus

De asemenea, competitia premiaza compania-suportera a solutiei castigatoare care a avut cel mai convingator argument in favoarea acesteia. Astfel, ACIBADEM Romania, parte a unui grup de spitale private din Turcia, va beneficia de expunere in cadrul unei campanii de promovare in valoare de pana la 20.000 de euro.

„Business Wall of Fame nu este doar o competitie, este o oportunitate pentru ca dezvoltatorii de solutii Internet of Things sa-si puna in valoare creativitatea si totodata sa propuna solutii eficiente si inovatoare pentru afacerile clientilor nostri. Si anul acesta Romania a fost foarte bine reprezentata la nivel international, fapt care confirma ca exista un potential local semnificativ de inovatie si pentru solutiile de tip Internet of Things, unul dintre motoarele importante pentru dezvoltarea afacerilor in viitor“, a precizat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania.

A doua editie a competitiei „Business Wall of Fame” s-a derulat in Romania si in alte 7 tari europene (Austria, Croatia, Germania, Grecia, Ungaria, Macedonia si Slovacia). In total, peste 200 de dezvoltatori de solutii IoT au trimis aplicatii si 160 de solutii au fost acceptate si incarcate pe platforma competitiei wallofbusiness.com. Solutiile inscrise provin din industrii diverse, precum transporturi, servicii, comert, logistica, cladiri/ orase inteligente. Peste 42.000 de utilizatori din cele opt tari participante in competitie au votat pentru solutia favorita, ajutand astfel expertii din juriile nationale sa aleaga cele mai bune solutii IoT din fiecare tara.

Mai mult, juriul va acorda in perioada urmatoare un premiu special pentru cea mai buna solutie Internet of Things la nivel international, pe care Deutsche Telekom o va include in portofoliul celor 8 tari participante in concurs. De asemenea, dezvoltatorul ei va participa alaturi de Deutsche Telekom la un targ de profil, beneficiind de promovare in valoare de 10.000 euro.

Pentru a afla mai multe despre castigatorii nationali si internationali sau mai multe informatii despre concurs, participare, votare, termeni si conditii, va rugam sa vizitati: www.wallofbusiness.ro.