Securitate,  Stiri

PayPal extinde programul de protectie al consumatorilor pentru a include bunurile si serviciile digitale

PayPal

Incepand cu 1 iulie 2015, Pay Pal Buyer Protection Programme – programul de protectie al consumatorilor – va acoperi atat bunurile fizice, cat si bunurile si serviciile intangibile. In aceasta ultima categorie se afla produse care nu necesita sa fie livrate fizic pentru a ajunge de la vanzator la cumparator, aici incadrandu-se bunuri si servicii digitale precum muzica, jocurile si cartile in format digital, precum si descarcarile de software.

PayPal va rambursa pretul platit cumparatorilor in cazul in care acestia primesc un produs sau serviciu digital semnificativ diferit de cel descris, sau in cazul in care acestia au platit un astfel de produs sau serviciu, care insa nu le-a fost livrat. Protectia la achizitia de bunuri si servicii digitale se bazeaza pe expansiunea Buyer Protection Programme al PayPal realizata anul trecut pentru a include bunurile de tip ”custom made” si care a majorat de patru ori si perioada de timp in care cumparatorii pot formula plangerile (de la 45 la 180 de zile). Aceasta noua protectie este de natura sa le ofere cumparatorilor si mai multa incredere atunci cand vine vorba de folosirea PayPal pentru achizitionarea de produse si bunuri digitale.

Aceste schimbari au loc ca urmare a feedback-ului clientilor care au solicitat PayPal sa extinda protectia pentru achizitii pentru a acoperi servicii si produse precum bilete de calatorie si bunuri digitale. Ele confirma si reputatia PayPal de modalitate rapida si sigura pentru efectuarea de plati online, de pe smartphone-uri sau in magazine. Aceasta schimbare vine si ca urmare a succesului unui program pilot lansat in iunie 2014 in Marea Britanie, in conditiile in care clientii britanici au raspuns pozitiv acestei protectii extinse.

“Vedem ca din ce in ce mai multe servicii sunt digitalizate si ne asteptam ca bunurile digitale sa fie una dintre fortele care vor propulsa comertul online. Suntem incantati sa extindem Buyer Protection Programme pentru a acoperi bunurile intangibile, eliminand una dintre problemele dureroase cu care se confruntau cumparatorii de bunuri si servicii digitale” – a declarat Damien Perillat, Managing Director PayPal pentru Europa Centrala si de Est .

“Suntem convinsi ca si comerciantii vor beneficia de aceasta protectie extinsa, gratie plusului de incredere pe care il vor avea clientii lor la achizitia de bunuri si servicii digitale”. – a adaugat Perillat

Incepand cu 1 iulie, singurele bunuri si servicii care nu vor fi acoperite de protectia PayPal sunt real estate, companiile, masinile, produsele custom-made (in cazul plangerilor care reclama produsele ca necorespunzand descrierii), utilajele industriale, produse echivalente valutelor si produsele interzise de politica de utilizare a PayPal