Retelistica

Alcatel-Lucent implementeaza Rapport pe retelele mobile si fixe ale companiei KPN

alcatel lucent rapport

Noua suita de software Rapport ii va permite companiei KPN sa consolideze activitatea retelelor de voce si sa lanseze servicii convergente atat pentru utilizatorii finali, cat si pentru companii. Alcatel-Lucent (Euronext Paris si NYSE: ALU) si operatorul telecom olandez KPN au semnat un parteneriat pe cinci ani pentru implementarea software-ului de comunicatii Rapport™. Acest lucru ii va permite companiei olandeze sa simplifice si sa consolideze serviciile de voce precum VoLTE pe o singura platforma.

Software-ul de comunicatii Rapport va juca un rol decisiv in procesul KPN de creare si livrare de noi aplicatii si servicii dedicate oricarui tip de dispozitiv, bazandu-se pe API-urile din cadrul software-ului.

• KPN va utiliza solutiile Alcatel-Lucent RapportTM pentru a le oferi clientilor servicii de voce, mesagerie instant sau chat, live video si file sharing, indiferent de dispozitivul folosit sau de tipul de retea utilizata – fixa sau mobila.

• RapportTM are la baza o versiune noua a arhitecturii software-ului Alcatel-Lucent IP Multimedia Subsystem (IMS), care sta la baza tehnologiei premiate Voice over LTE (VoLTE). RapportTM include API-uri care permit noilor servicii de comunicare prin web sa fie adaugate functionalitatilor retelei all-IP a companiei KPN.

• Alcatel-Lucent gestioneaza implementarea a peste 69 IMS-uri pentru clientii comerciali din toata lumea si reprezinta nucleul de comunicatii al urmatoarei generatii de retele IP, inclusiv LTE si VoLTE.

Andre Beijen, Manager Network si Service Development in cadrul KPN: „Acest acord reprezinta un pas important pentru KPN in directia consolidarii unei parti a portofoliului de servicii de voce (de exemplu rationalizarea VoIP) si a introducerii de noi servicii de voce (cum ar fi VoLTE) dedicate clientilor nostri din Olanda”.

Willem Hendrickx, Presedinte, Alcatel-Lucent, Europa, Orientul Mijlociu si Africa: „Portofoliul Alcatel-Lucent RapportTM inlesneste convergenta retelelor fixe si mobile ale KPN si permite adaugarea unor noi functionalitati si servicii de comunicatii in cadrul aplicatiilor si website-urilor, putand fi accesate de pe orice dispozitiv, oricand, la orice ora. Clientii KPN vor avea mai multe optiuni de comunicare. De exemplu, acestia vor putea prelua un apel fie de pe telefon, fie de pe tableta, sau direct din website-ul companiei, si vor putea face extrem de simplu trecerea de la voce la video sau la date”.