Stiri

Depanero: durata de reparatie a unui produs e importanta pentru romani

depanero

Durata de reparatie a unui produs, alaturi de calitatea serviciilor, sunt principalele criterii in functie de care utilizatorii romani isi aleg firma de service, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piata Millward Brown la solicitarea Depanero, cea mai mare firma de service din Romania in domeniile electro-IT, electrocasnice mici si mari, tablete si telefoane mobile. Cercetarea a fost realizata in perioada 9 februarie – 4 martie, pe un esantion de 1.000 de respondenti din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani.

Gradul mare de utilizare a dispozitivelor electrice, fie ca vorbim de echipamente electronice (telefoane, tablete, laptopuri, televizoare, monitoare, camere foto, dispozitive audio-video etc.) sau electrocasnice (mixere, roboti de bucatarie, aragazuri, uscatoare de par, aparate de tuns, masini de spalat, frigidere etc.) implica si o incidenta crescuta a defectiunilor si, in acelasi timp, o nevoie tot mai mare a consumatorilor fata de aceste tipuri de dispozitive.

„Durata medie de reparatie pentru produsele care ajung in service-urile Depanero este de sub 7 zile, in conditiile in care, potrivit legislatiei in vigoare, o firma de service are la dispozitie 15 zile calendaristice pentru a repara un produs”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Depanero ofera un timp foarte redus de reparare a produselor si cele mai putine reveniri in service ale echipamentelor. Acest lucru este posibil si datorita unui stoc foarte bun de piese in teritoriu, fapt ce permite repararea majoritatii echipamentelor inca de la prima vizita (in cazul vizitelor la domiciliu). Astfel, pentru 85% dintre consumatorii romani este foarte important ca produsele lor sa fie reparate cat mai repede, insa nu oriunde. Aproape 90% dintre romani isi doresc ca echipamentele defecte sa fie reparate in unitati de service autorizat, calitatea serviciilor oferite avand prioritate in preferintele acestora in raport cu pretul, potrivit aceluiasi studiu. Acest lucru scoate in evidenta o schimbare in comportamentul consumatorilor: spre deosebire de anii trecuti, in prezent, tot mai putini romani apeleaza la depanatorii de cartier sau la „mesterii priceputi“ recomandati de prieteni.

Adrian_Antohi_Director_General_Depanero

„Incidenta destul de ridicata a defectiunilor aparute in scurt timp de la repararea produselor in afara unitatilor de service autorizat, lipsa garantiei, dar si durata mai mare de reparatie, sunt doar cateva dintre argumentele care au determinat o schimbare in mentalitatea consumatorilor romani, acestia constientizand si apreciind acum beneficiile pe care le ofera unitatile de service autorizat. Depanero este singura firma de service din Romania cu retea nationala si angajati proprii. In acest moment echipa noastra este formata din 285 de angajati si avem prezenta in aproape toate judetele tarii”, mai spune Adrian Antohi.

Potrivit studiului realizat de Millward Brown, in prezent, consumatorii stiu concret ce sa faca atunci cand se defecteaza un produs: 75% dintre ei verifica valabilitatea garantiei produsului, iar aproape 57% dintre consumatori suna direct la firma de service oferita la garantie.
Recomandarile prietenilor si familiei cu privire la alegerea firmei de service sunt, de asemenea, importante pentru consumatori, peste 70% dintre acestia avand tendinta de a le da curs.

„Ne preocupa foarte mult nivelul de satisfactie a clientilor nostri, de aceea cautam sa atragem permanent in echipa cei mai buni tehnicieni, pe care ii sprijinim sa ramana conectati la ultimele noutati din piata si sa cunoasca toate caracteristicile celor mai noi produse cu ajutorul programelor de training pe care le oferim la locul de munca”, declara Adrian Antohi.

depanero 2

Pentru voi ce e important atunci cand alegeti o firma de service?