Noutati

160 de milioane de euro investiti in retea si cea mai buna experienta pentru clienti

infografic strategie Telekom Romania 2015

Telekom Romania a anuntat joi planurile pentru 2015, care continua abordarea strategica din 2013-2014, concentrandu-se pe doua directii majore: experiente de top pentru consumatori si leadership tehnologic prin inovatie, in toate domeniile.

In 2015, Telekom va investi in Romania peste 160 de milioane de euro in dezvoltarea infrastructurii de comunicatii, pentru a le oferi clientilor servicii si produse de calitate si de incredere, pentru a stimula convergenta fix-mobil si a deveni operatorul telecom integrat preferat al romanilor.

„In 2015, vom directiona cea mai mare parte a investitiilor prevazute, de peste 160 de milioane de euro, pentru a continua dezvoltarea retelei si a asigura leadershipul tehnologic. O parte din acest buget va veni din exploatarea activelor colaterale, precum portofoliul imobiliar si vechea infrastructura de cupru, care vor genera capitalul necesar pentru indeplinirea acestui obiectiv. Practic, in 2015, fiecare metru de tehnologie veche valorificata, precum cuprul, va fi transformat intr-un altul nou, modern, precum tehnologia FTTH”, a declarat Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.

10 secunde timp de asteptare in call center pentru clientii pachetelor integrate

„Ofertele integrate reprezinta viitorul in industria telecom si noi suntem cel mai bine pozitionati pentru a castiga competitia. Pe scurt, povestea serviciilor noastre convergente fix-mobil este urmatoarea: totul de la un singur furnizor, cea mai buna valoare, maximum de confort, cu o singura factura, un singur call center si o oferta de terminale atractiva. Nu ne vom opri insa aici: vom imbunatati procesele, vom extinde oferta de produse si ne vom asigura ca le vom oferi clientilor nostri de pachete fix-mobil cel mai bun si mai rapid serviciu in call center. In curand, acesti clienti vor fi preluati in call center in mai putin de 10 secunde”, a declarat Nikolai Beckers.

De la lansarea T si pana la sfarsitul lunii decembrie 2014, Telekom Romania a castigat 46.000 de clienti pentru pachetele sale convergente fix-mobil.

Ofertele integrate sunt si mai atractive datorita noului serviciu IPTV, care ofera cea mai buna experienta TV de pe piata din Romania. Alaturi de continutul sportiv exclusiv precum Champions League si Europe League, disponibil din septembrie 2015, pachetele integrate sunt o combinatie castigatoare pentru clientii Telekom.

Servicii inovatoare pentru clientii B2B

Pe segmentul B2B, companiile vor continua sa beneficieze de un portofoliu complet de solutii fixe si mobile, aplicatii si solutii IT integrate. La acestea, se pot adauga solutii inovatoare de cloud si M2M, menite sa creasca competitivitatea companiilor. De asemenea, „Cloud VPN”, un serviciu inovator pentru retele virtuale private, lansat luna aceasta in premiera de Deutsche Telekom in Croatia, Ungaria si Slovacia, va deveni disponibil si pentru clientii din Romania.

Peste 1 milion de locuinte acoperite cu fibra optica si dublarea acoperirii 4G pana la finalul anului

Pentru a mentine leadershipul tehnologic, Telekom va continua migrarea la IP a clientilor actuali. Astfel, acestia vor beneficia de servicii moderne, imbunatatite. De asemenea, compania va continua extinderea retelei bazate pe fibra optica (FTTH/FTTB). Numarul estimat de locuinte acoperite cu fibra optica pana la finalul anului este de un milion, in timp ce pana la finalul anului 2016 acoperirea va atinge 2 milioane de gospodarii. Pe segmentul mobil, acoperirea 4G se va dubla pana la finalul anului.

Initiativele destinate valorificarii infrastructurii vechi de cupru vor continua, la fel si eforturile de a deveni furnizorul numarul unu pe segmentul wholesale de tip backhaul. Procesul de monetizare a activelor colaterale, cu scopul de a finanta cresterea companiei, va genera venituri pentru activitatile principale. Vanzarea anumitor proprietati in cursul anului 2015 este estimata sa genereze zeci de milioane de euro pentru investitii in cresterea calitatii retelei.

Abordarea inovatoare se va reflecta nu doar pe partea operationala, dar si prin dezvoltarea unor zone precum eBusiness, eSales, eCommerce si ePayment.

„Observam ca inovatia tinde sa aiba cicluri tot mai scurte. Ce inseamna acest lucru pentru noi? Trebuie sa absorbim mai multa expertiza tehnologica, sa ne perfectionam continuu capacitatile, sa oferim servicii mai rapide si mai bune”, a concluzionat Nikolai Beckers.

Realizarile din 2014

Rezultatele obtinute de Telekom Romania in 2014 reflecta strategia bazata pe premiere comerciale si pe o politica de control al costurilor, combinata cu concentrarea pe activitatile principale. Aceste directii au sustinut organizatia sa ofere servicii bazate pe cele mai recente tehnologii, precum FTTH si 3G/4G. 2014 a adus o experienta integrata pentru clienti, cu un nou portofoliu pe pachete de servicii si o platforma multi-screen.

Odata cu lansarea brandului T, Telekom Romania le-a facut o noua promisiune clientilor sai, in linie cu viziunea de a deveni operatorul integrat numarul unu, cu o pozitie durabila in toate segmentele si toate zonele geografice. Telekom Romania este singurul operator care poate valorifica sinergiile fix-mobil de-a lungul intregului lant operational, pentru a oferi clientilor o experienta de top. Intr-o piata extrem de competitiva, compania opereaza cu un model foarte eficient si concentrat. Telekom Romania si-a atins obiectivele pentru 2014: peste un miliard de euro venituri si cota de piata de 30%, ca venituri, ca rezultat al strategiei Think One.

Think One este o strategie multianuala, bazata pe trei piloni principali si zece initiative majore, multe implementate anul trecut:

• dezvoltarea initiativelor comerciale si de customer care, pentru a crea operatorul telecom integrat numarul unu din Romania;
• schimbarea regulilor jocului, concomitent cu
• transformarea modelului operational.
In cadrul primului pilon, o serie de initiative importante au fost lansate anul trecut: produse convergente fix-mobil, rebrandingul, integrarea fortei de vanzari. Pe segmentul B2B, compania s-a concentrat pe transformarea in cel mai mare integrator de sisteme.

In cadrul celui de-al doilea pilon, Telekom a lansat un portofoliu simplu, transparent si cu un pret corect, a consolidat parteneriatele pe segmentul wholesale si a crescut investitiile in retele.

Pe al treilea pilon, principalele initiative au constat in cresterea calitatii experientei clientilor si concentrarea pe activitatile principale de business.

In ceea ce priveste experienta consumatorilor, brandul T inseamna oferte integrate cu continut TV multi-screen, concentrarea pe cele mai bune competitii sportive si continut exclusiv.