Lansata in septembrie 2013 aplicatia mobuy se relanseaza intr-o noua versiune cu un design actualizat, functionalitati imbunatatite, un program de loialitate pentru utilizatori si o varietate mai mare de oferte.
Noua versiune transforma mobuy dintr-o simpla aplicatie de reduceri intr-un instrument de mobile marketing indispensabil pentru comercianti. Pe langa noul design atractiv, care permite o vizualizare mai buna a ofertelor, aplicatia aduce si multiple functionalitati, printre care numeroase oferte noi si un program de loialitate pentru clienti. Momentan aplicatia permite plata directa prin telefonul mobil, pe factura de servicii Vodafone, urmand ca in cateva luni sa fie disponibila si plata cu cardul. Prin aceasta optiune, abonatii Vodafone vor putea achita produse si servicii folosind doar aplicatia mobila, contravaloarea cumparaturilor fiind inclusa pe factura din luna urmatoare. Procesul este foarte simplu si rapid, plata fiind confirmata in cateva secunde.
“Plata prin intermediul smartphone-urilor a fost de la bun inceput una dintre cele mai importante functii pe care am vrut sa le integram in aplicatia noastra. Am dorit sa fim una dintre cele mai bune optiuni de pe piata din Romania, mai ales ca in ultima vreme tendinta de cumparare prin intermendiul telefonului a inregistrat o crestere semnificativa” – William Sterns, Presedinte si Co-fondator mobuy.
Design-ul optimizat, cu o interfata intuitiva si simplu de folosit, ajuta la o mai buna navigare in aplicatie si creste gradul de satisfactie a utilizatorilor. Noul program de loialitate, configurat intr-o sectiune speciala in aplicatie, le permite companiilor sau brandurilor prezente sa isi rasplateasca clientii fideli, prin acumularea de puncte ce pot fi folosite ulterior pentru reduceri suplimentare sau gratuitati.
Principalul avantaj al utilizarii mobuy powered by Vodafone este reducerea cheltuielilor, respectand in acelasi timp si preferintele clientilor in materie de shopping. Noua versiune a aplicatiei aduce mai multe categorii de oferte, din diverse domenii – fashion, food, accesorii, medical si sport. Pentru a beneficia de o oferta, tot ce trebuie sa faca utilizatorii este sa ajunga in una dintre locatiile partenerilor si sa scaneze un cod QR cu ajutorul telefonului la casa de marcat. In plus, prin tehnologia geolocation si mesajele de tip push notification, utilizatorii sunt mereu informati cu privire la noile oferte, iar comerciantii isi maresc virtual suprafata in care desfasoara activitati comerciale si, totodata, isi maresc si rata de raspuns a clientilor.
Clientii prezenti in aplicatie sunt: iCentre, Parfois, Desigual, URBN, Biothecare, Recumed, Guido Coffee, FitCurves, Pegas, German Dentist, B&O Play, Bata, Outwear, Smuggler, Surmont, Boarders, Bang&Olufsen, Bass Turbat, Nedds Beauty Salon, Kongfu King, Trick Shot, Chasse aux Couleurs, Jos Palaria, Artist Touch, Amiato Beauty, Fuyor, K-Grill, Tenis Club Galaxy, Colectiv Club si Vodafone.
Aplicatia mobuy este disponibila pentru telefoanele cu sisteme de operare Android si iOS. In curand, aplicatia va dispune si de o platforma online optimizata – www.mobuy.ro, care va functiona ca suport al aplicatiei si va afisa toate ofertele in timp real.