Peste 50.000 de romani au controlat spectacolul de lansare a noului brand, prin intermediul celor mai recente tehnologii oferite de Telekom Romania.Orasele Bucuresti (30.000 de participanti), Cluj si Iasi (cate 10.000 de participanti) au fost conectate de transmisiuni live in timp real, pentru a oferi cel mai interactiv show de pana acum din Romania.
Spectacolul a fost controlat de participanti prin intermediul aplicatiei HAI! (disponibile in Play Store si App Store), care a intermediat impartasirea a mii de experiente in mediul digital. Aplicatia a inregistrat peste 25.000 de descarcari si a conectat participantii la principalele momentele ale spectacolului:
• primul karaoke live, in trei orase simultan, cu peste 50.000 de voci care au cantat in acelasi timp;
• “Voteaza cantecul” – participantii au putut alege ce melodie sa urmeze pe scena;
• cel mai mare social media wall – toate fotografiile postate in aplicatie sau pe paltformele de social media cu hashtag-ul #fanmagenta au fost postate in timp real pe un ecran imens;
• „Aprinde Magenta” – participantii au apasat simultan pe butonul “Aprinde Magenta” din aplicatie si, astfel, au declansat un spectacol impresionant de lumini si lasere, urmat de un foc de artificii spectaculos.
La eveniment au participat aproape toti cantaretii momentului din Romania, printre care Inna, Loredana, Antonia sau Smiley (Bucuresti), Horia Brenciu (Cluj-Napoca) sau 3SudEst (Iasi).
Noua pagina comuna de Facebook a Telekom Romania fb.com/telekom.romania a inregistrat un reach de aproape 5 milioane de utilizatori, cu un numar total de peste 10 milioane de afisari in saptamana anterioara rebranding-ului. Aproape 200.000 vizitatori unici au accesat website-ul evenimentului (www.fanmagenta.ro) in mai putin de trei saptamani.
Lansarea noului brand a fost comunicata cu sprijinul GMP Advertising (comunicare de marketing si evenimente de lansare pentru consumatori), V+O Communication (comunicare corporativa, evenimente de lansare corporate si comunicare interna), Bakers Digital Communication (social media), Media Investment (servicii media) si Webstyler (digital). Conceptul campaniei de lansare a fost dezvoltat de catre GMP Advertising.
Pe 13 septembrie, Telekom Romania a intrat pe piata locala cu filosofia one-stop-shop si un concept comercial inovativ. Consumatorii se pot bucura de noua experienta de brand Telekom si de noile ofertele comerciale prin intermediul magazinelor integrate fix-mobil, al unui singur call center, al unui website comun – www.telekom.ro- sau printr-o prezenta social media comuna.