NGOs Communication Camp
Stiri

NGOs Communication e la a doua editie

NGOs Communication Camp

NGOs Communication camp, training-ul international dedicat comunicarii specializate pentru ONG-uri, aflat la doua editie, se va desfasura in perioada 1-8 septembrie in Valea Doftanei, judetul Prahova.Pe parcursul unei saptamani 30 de participanti, oameni cu expertiza in domeniul comunicarii si membri ai organiztiilor non-profit din tari precum: Italia, Ungaria, Turcia, Croatia, Grecia, Cehia, Austria, Spania, Polonia si Romania vor participa la o serie de sesiuni de formare si ateliere de educatie nonformala prin care vor experimenta promovarea digitala si tehnici inovatoare de storytelling.

”Cred in puterea organizatiilor nonprofit de a schimba lumea in bine, in puterea oamenilor cu vointa de a contura proiecte cu impact ce au nevoie de voce pentru a fi auzite. NGOs Communication Camp este acea voce, locul unde ONG-urile pot invata despre comunicarea specifica acestora. Daca anul trecut, la organizarea primei editii a training-ului, plecam de la premisa existentei unei nevoi de comunicare specializata, dupa training am realizat ca este o nevoie reala, pentru ca strategia de comunicare a organizatiilor non-guvernamentale nu respecta tiparul de marketing prestabilit. De aceea si anul acesta vom organiza un training de comunicare, finantat prin Programul Erasmus plus, prin care trainerii nostri vor initia tineri cu varste intre 18 si 35 de ani in tainele comunicarii prin metode precum storytelling” a declarat, Emilia Radu, trainer al proiectului NGOs Communication camp.

Cursul de formare nisat pe tema comunicarii pentru ONG-uri, organizat de Asociatia D.G.T. (Do Great Things and leave your mark) prezinta sase concepte specifice comunicarii digitale si dezvolta competentele participantilor prin intermediul atelierelor de ”Storytelling”, unde participantii invata sa tranforme proiectele ONG-urilor in povesti cu talc, ”Brand de angajator”, la care conturam strategii pentru oameni valorosi, ”Comunicare interna”, un workshop ce ajuta liderii de ONG-uri si lucratorii de tineret sa-si motiveze echipa, ”Backpack Journalism”, un atelier de initiere in jurnalism-ul digital, ”Materiale promotionale” o sesiune in care punem mintea si degetele in miscare si creionam materiale vizuale si ”Laboratoare creative” locul unde povestile ONG-urilor prind viata. Astfel, la finalul cursului, participantii vor putea crea strategii de comunicare creative, care sa spuna povesti relevante despre oamenii si proiectele acestora.

Prin intermediul celor sase module, trainerii intentioneaza sa dezvolte competente in comunicarea digitala, educatie nonformala si implicarea in comunitatea si societatea de unde provin. In plus, la finalul cursului participantii vor primi un certificat Youth Pass acreditat de Comisia Europeana la nivel international care sa ateste competentele in comunicare interna, relatii publice,web-design si storytelling asimilate in cele sapte zile de formare.