Raspunsul e simplu, aplicatia office YSoft SafeQ iti securizeaza activitatea de printare si mentine costurile sub control!
Konica Minolta completeaza gama de aplicatii office cu YSoft SafeQ, o solutie completa, inovatoare, care permite administrarea centralizata a activitatii de printare si realizeaza in acelasi timp gestionarea costurilor si a utilizatorilor la cele mai inalte standarde de securitate.
Aplicatia Ysoft SafeQ este potrivita pentru orice afacere care isi doreste o crestere a productivitatii si eficientei infrastructurii de printare. Datorita modularitatii sale, noul software poate satisface nevoile companiilor de orice dimensiune si din orice domeniu, de la intreprinderile mici, cu capital integral privat, la organizatii educationale si companii de talie mondiala.
YSoft SafeQ, solutie de management al printarii, ajuta clientii sa controleze intreaga infrastructura a procesului de printare si, in acelasi timp, permite companiilor sa creasca in valoare prin reducerea costurilor. Pentru departamentul IT, administrarea solutiei este unica, aceasta având o interfata online personalizabila, ceea ce permite o experienta de utilizare facila.
Managementul centralizat al printarii permite utilizatorilor sa tipareasca documente de oriunde din lume, de pe orice dispozitiv aflat in retea, colectând si contorizând la nivel central toate datele de printare din intreaga retea. Eficienta maxima, reducerea timpului de printare si cresterea productivitatii sunt doar câteva dintre beneficiile aduse de YSoft SafeQ.
Pentru securitate, noua solutie de management de printare permite doar utilizatorilor autorizati sa acceseze dispozitive din retea pentru comenzile de imprimare, copiere sau scanare. De asemenea, este posibila si inscrierea utilizatorilor individuali pentru serviciile de printare, copiere sau scanare, in functie de necesitatile jobului detinut. YSoft SafeQ previne, astfel, incalcarea normelor de securitate si furnizeaza protectie extinsa pentru datele si informatiile sensibile.
In cadrul unei organizatii, pentru a tine costurile sub control, este esential ca toate joburile de printare, copiere si/sau scanare sa fie monitorizate. Acest lucru este posibil cu solutia YSoft SafeQ, care ofera, in plus, o gama vasta de rapoarte detaliate care ajuta la optimizarea mediului de printare. Astfel, companiile preocupate de mediul inconjurator, pot verifica aceste caracteristici din raportul de mediu, care arata ca YSoft SafeQ reduce consumul de hârtie, toner si energie electrica si, totodata, demonstreaza efectele pozitive asupra mediului inconjurator cuantificând resursele naturale salvate astfel.
Pentru companiile care doresc sa incaseze taxe pentru serviciile de printare, YSoft SafeQ ofera un sistem de plata complex, online si offline, care permite inclusiv reincarcarea automata a conturilor de catre utilizatori, pentru confortul sporit al clientului.
Florian Loske, Manager de Produs, Divizia Internationala de Marketing: “YSoft SafeQ este o solutie de management de printare extrem de scalabila si intuitiva, care nu lasa nimic de dorit din punct de vedere al securitatii printului, managementului centralizat de printare, accesului si drepturilor utilizatorilor, procesului de raportare si chiar a solutiilor de plata pentru operatiuni specifice de imprimare. Sistemul modular si futurist de licente face din YSoft SafeQ solutia ideala pentru orice client care se afla in cautarea unei variante ideale de management de printare.”