Sage
Stiri

Sage ERP X3 versiunea 7 solutia de business management rapida, simpla si flexibila

Sage

Potrivit unui studiu comandat de Sage, companiile europene risipesc anual investitii in tehnologie in valoare de miliarde de euro, prin faptul ca nu utilizeaza software-ul de business la intreaga capacitate.

La acest studiu au participat 600 de manageri IT din companii din Uniunea Europeana si a aratat ca, in medie, fiecare dintre cele 222.628 de companii de marime medie din Europa, irosesc anual 43.138 de euro, sau, impreuna, risipesc anual uimitoarea suma de 9,6 miliarde de euro. Ceea ce inseamna ca 88% din totalul companiilor care au investit in implementarea soft-urilor de business management nu rusesc sa le foloseasca la adevarata lor capacitate.

Motivele pentru aceasta stare de fapt difera de la o tara la alta. Companiile din Germania, spre exemplu, dau vina pe faptul ca soft-urile de business dubleaza alte tipuri de software deja existente (35%), in timp ce putin peste un sfert (26%) dintre respondentii din Marea Britanie justifica aceasta situatie prin lipsa cererii din partea clientilor. Faptul ca firmele nu au nevoie de toate functiile soft-urilor de business management (36%), dar si lipsa training-urilor pentru utilizatorii finali (25%) sunt principalele motive pentru neutilizarea la adevaratul potential al acestor programe.

Cat priveste Romania, potrivit studiului, si aici gasim aceleasi motive, dar in procente diferite: 40% dintre respondenti au mentionat ca programele software de business management au prea multe functionalitati in raport cu nevoile lor, iar 40% se plang de lipsa training-ului in folosirea programelor respective.

“Studiul ar trebui sa fie considerat ca un mare semnal de alarma pentru toate companiile din Europa care cheltuie miliarde de euro pe software de business management si care nu este utilizat la intreaga capacitate”, a spus Christophe Letellier, CEO, Sage Mid-Market. “Software-ul de business ar trebui sa fie o componenta cheie a strategiei planului de dezvoltare pentru orice companie de dimensiuni medii, dar in momentul de fata exista o discrepanta intre solutiile cumparate si nevoile de business reale. Cei care iau aceste decizii intr-o companie nu iau in calcul suficient de mult utilizatorii finali, ci incearca sa gaseasca solutii universale, in loc sa scoata in evidenta produsele centrate pe utilizatorul final. Companiile medii trebuie sa se gandeasca la utilizatori si sa inteleaga cum le va fi cel mai bine angajatilor sa foloseasca investitiile companiei”, a mai spus Christophe Letellier.

Potrivit studiului, eficienta este factorul cheie care trebuie sa fie adresat de software-ul de business, 65% dintre respondenti indicand acest aspect ca fiind nevoia principala a oricarei afaceri. In Romania, acest aspect este mentionat de 74% dintre respondenti. Pe de alta parte, doar o treime (34%) dintre tari percep software-ul de business ca pe o cale catre cresterea afacerii.

eeStudiul mai releva faptul ca Social Media devine un segment care atrage tot mai mult atentia companiilor, 64% dintre acestea indicand ca doresc ca o astfel de componenta sa fie inclusa in soft-ul de business management. Si componenta cloud continua sa domine agenda IT, 76% dintre companii intentionand sa investeasca in viitor in software de business bazat pe cloud.

La acest capitol, in Romania lucrurile stau putin diferit. Aici, 72% dintre companiile de dimensiune medie considera segmentul Social Media ca un element important al unui software de business management, iar 66% dintre companiile medii de pe piata locala planuiesc sa investeasca in software de business bazat pe cloud.

Toate aceste aspecte au fost luate in calcul de Sage, iar problemele ridicate si-au gasit rezolvarea in noua solutie ERP de generatie urmatoare, Sage ERP X3 versiunea 7, dedicata companiilor medii din intreaga lume. Noua solutie inovatoare a fost complet revizuita pentru a asigura cea mai buna experienta atat online, cat si pe dispozitive mobile.

Cercetarile Sage arata ca firmele de dimensiuni medii au trei prioritati clare: sa atraga noi clienti, sa scada costurile operationale si sa-si majoreze veniturile. Sage ERP X3 versiunea 7 a fost reproiectata pentru a adresa aceste trei provocari esentiale, avand o serie de noi caracteristici care ajuta companiile.

sage erp x3

In versiunea 7, usurinta in folosire si mobilitatea sunt integrate ca standard, ceea ce permite firmelor medii posibilitatea sa realizeze mai multe lucruri mai rapid si in miscare, prin urmare, contribuind la reducerea costurilor si la atragerea de noi clienti. Solutia inovatoare cuprinde o noua interfata web intuitiva, bazata pe HTML5, care suporta mai multe browsere si care poate fi personalizata de utilizatori. Versiunea 7, de asemenea, ofera acum acces mobil si o serie de aplicatii web, cat si integrarea cu Microsoft Office si o cu totul noua si puternica functie de cautare.

„Am tinut cont de clienti, de evolutia pietei si ne-am reproiectat solutia de business management pentru a raspunde direct la nevoile si provocarile intampinate astazi de companiile medii”, precizeaza Christophe Letellier. “Capacitatea unei companii de a-si atrage noi clienti si de a-si creste profitalibitatea se reduce la cat de bine acceseaza, folosesc si impart angajatii informatiile pe care le detin. Mai simplu spus, Sage ERP X3 versiunea 7 ajuta companiile sa se dezvolte cu o solutie ERP mai rapida, mai simpla si mai flexibila”, adauga Christophe Letellier.

Alte noi beneficii care vin o data cu Sage ERP X3 versiunea 7 includ imbunatatiri functionale precum:

• Trasabilitate extinsa: quote to cash si ordin de plata
• Personalizare a documentelor de vanzari (livrare si retur)
• Definirea flexibila a kit-urilor de vanzari (optiuni si variante)
• Costuri aditionale de achizitie: import tracking
• Setari flexibile pe legislatie
• Control crescut al tranzactiilor intre companii
• Management flexibil al amplasamentelor de depozitare
• Automatizata avansata (facturi recurente)

“Cercetarea comandata de Sage in Europa si America de Nord arata ca firmele medii care au acces usor la datele companiei, care sunt de calitate si structurate in mod inteligent si care permit o usurinta in folosire, se pot astepta la o crestere medie neta anuala cu 35% a veniturilor incrementale, in comparatie cu celelalte companii. Asta inseamna aproximativ 780.000 de euro venituri incrementale pe an pentru o companie care are un venit brut anual de 30 de milioane de euro. Sage ERP X3 veriunea 7 este unealta perfecta pentru companiile medii care vor sa recapete controlul asupra organizatiilor lor si sa aiba crestere pe viitor”, spune Benoit Gruber, VP Corporate Communication & Brand, Sage Mid-Market Europe and Sage ERP X3.