Lifestyle
462 views 0 comments

TOMMY HILFIGER se pregateste de primavara 2016

by on January 20, 2016
 

BTS_1080_1

Tommy Hilfiger anunta lansarea campaniei de publicitate globala pentru sezonul de primavara 2016, Wish You Were Here. Inspirata de o vacanta exotica prin insule precum St. Vincent si The Grenadines, campania sarbatoreste stilul de viata relaxat caraibian printr-o abordare noua si eclectica, specifica Tommy. Amplasat intr-un decor de ape turquoise si plaje cu nisip alb, stilul unic al colectiei combina experienta relaxanta si linistita din insule, cu o reinterpretare sofisticata; este un stil iconic de vacanta la cel mai inalt nivel.

Tommy Hilfiger ne transmite cele mai calduroase urari din insula exotica Mustique, unde Behati si minunata sa echipa se avanta plini de viata catre plaja, pastrandu-si atitudinea sic. De sub umbra frunzelor de palmieri si pana la balaceala din timpul surf-ului, ea este o exploratoare moderna a zilelor noastre – pregatita intotdeauna sa-si asterne propriile intamplari pe hartie si sa-si indrume prietenii catre aventuri in cautarea stilului the good life. Stilul casual al insulei se imbina cu elemente sport si cool, cu o reinterpretare individuala. Rosu marinaresc, alb si albastru alaturi de imprimeuri florale specifice zonei, creeaza piese sofisticate cu o purtabilitate usoara si relaxata. Imagineaza-ti tricotaje crosetate si rochii in dungi precum bomboanele. Camasi brodate din bumbac dungat. Blazere si cardigane cu nasturi, peste tricouri polo cu imprimeuri de flori exotice.

“Campania noastra pentru Primavara’16 este inspirata de o vacanta nesfarsita in insule,” spune Tommy Hilfiger. “Eu si familia mea am iubit intotdeauna Caraibele, si Mustique in special este locul preferat unde petrecem timp impreuna. In acest sezon am canalizat inspiratia ‘island life’ inspre campania noastra colorata si cool ce poarta accente eclectice. Am imbinat influentele nautice si tropicale cu paletele de culori decolorate si accente sport; este vorba despre o vacanta relaxata la plaja, cu abordari glamour.”

Wish You Were Here este o campanie realizata de fotograful Craig McDean, stilizata de Karl Templer si condusa creativ de catre Trey Laird of Laird + Partners.

“Campania noastra de publicitate pentru colectia de Primavara 2016 imbratiseaza identitatea vizuala unica a brandului si interpretarea reprezentativa a designerului, ce este relaxata, jucausa si cool,” spune Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer pentru Tommy Hilfiger. “Campania reflecta in acelasi timp noua noastra abordare stilistica pentru femei si angajamentul strategic de extindere globala a liniei pentru femei. Vedem un mare potential de crestere pentru toate categoriile de linii pentru femei, iar aceasta campanie este un element cheie in efortul nostru de a asigura consistenta pentru intregul brand.”

Fotografiata in Mustique, o insula din St. Vincent si The Grenadines, campania o are ca element central pe supermodelul Behati Prinsloo – care este pentru al treilea sezon consecutiv brand ambassador – cu o superba echipa de “naufragiati”: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, si Darius Trabalza Haynes. Coafurile au fost realizate de Tomo Jidai iar makeup-ul de Francelle Daly.