Lifestyle
423 views 0 comments

TOMMY HILFIGER iti ofera experienta magazinului virtual

by on October 27, 2015
 

01_Model Wearing Virtual Reality Headset in TH 5th Avenue Flagship Store_s

Tommy Hilfiger va prezenta in premiera experienta virtuala de shopping in magazinele selectionate si la partenerii din intreaga lume, unde consumatorii vor fi invitati sa vizioneze show-ul Fall 2015 Hilfiger Collection in realitatea virtuala tridimensionala de 360 de grade. Aceasta tehnologie a fost lansata pe 20 octombrie 2015 in magazinul Tommy Hilfiger din 5th Avenue New York City, urmat si de locatiile din Londra, Paris, Milano, Amsterdam, Dusseldorf, Florenta, Zurich si Moscova.

Utilizand device-ul Samsung GearVR, cumparatorii vor avea parte de o experinta virtuala realista ce creeaza impresia ca ei ar sta chiar in acel moment in primul rand al show-ului din Manhattan’s Park Avenue Armory din 16 februarie 2015. Experienta VR ofera utilizatorilor o buna vizionare a showu-lui si imagini din backstage, ce sunt in general inaccesibile publicului care nu are acces la organizarea show-ului. Instalatia virtuala este prezenta in magazin intr-o zona special amenajata ce reflecta tema fotbalului american prezenta in cadrul show-ului Fall 2015, alaturi de Hilfiger Collection, ale carei piese pot fi imediat achizitionate de catre clienti.
02_Model  Wearing Virtual Reality Headset in TH 5th Avenue Flagship Store_s“Prin intermediul realitatii virtuale avem acum posibilitatea de a aduce fashion show-ul in aria de retail”, a spus Tommy Hilfiger. “ De la muzica, pana la momentele exclusive de backstage, clientii nostri vor putea vedea hainele “in miscare” si colectia originala – aceasta este o evolutie interesanta a traditionalei experiente de shopping.”
“Viziunea noastra este de a depasi asteptarile clientilor, de a-i inspira, de a le oferi experiente de retail pe care nu le credeau posibile” a spus Daniel Grieder, CEO al Tommy Hilfiger. “Prin aceasta tehnologie virtuala putem sa invitam cumparatorii sa vizioneze show-ul Hilfiger Collection de pe un scaun in primul rand. Folosim realitatea virtuala pentru a deschide o poarta unica in lumea fashion, conectand in mod direct consumatorii din magazine cu unul din cele mai importante evenimente ale brandului ce are loc in fiecare sezon.”

Introducerea in realitatea virtuala din magazine reflecta misiunea Tommy Hilfiger de a dezvolta experienta de shopping prin inovatia digitala; integrarea tehnologiei in spatiul de retail evolueaza de la scenografiile traditionale si creste oportunitatile pentru angajamentul social. Conceptul a fost creat in colaborare cu WeMakeVR, dezvoltatorii experientelor virtuale 3D 360. Show-ul a fost filmat cu camera WeMakeVR-Falcon.

“Camerele noastre special concepute combinate cu viziunea creativa a lui Tommy Hilfiger in colectia Fall 2015 au avut ca rezultat experienta ce merge dincolo de oaspetii VIP,” a spus Avinash Changa, fondator si CEO WeMakeVR. “Utilizatorii au posibilitatea sa priveasca in backstage, stand aproape de modele chiar inainte ca acestea sa intre pe podium, si simt toata emotia de a fi in culise dupa show.”

Experienta virtuala Hilfiger Collection va fi disponibila in magazinele din Londra (Brompton Road si Regent Street); Amsterdam (P.C. Hooftstraat); Dusseldorf (Schadowstrasse); Milano (Piazza Guglielmo Oberdan); Florenta (Piazza degli Antinori); Zurich (Bahnhofstrasse); Paris (Boulevard des Capucines si Champs-Elysees); si Moscova (Kuznetsky Most). Conceptul va fi lansat de asemenea si in cadrul evenimentelor de vanzare la iconicul department store londonez Selfridges.

03_Virtual Reality In-Store Set Up at TH 5th Avenue Flagship Store_s