132 views 0 comments

Canopy preia agentia de performance marketing Edge de la 2Performant

by on October 11, 2018
 

Canopy, una dintre cele mai mari agentii romanesti de marketing online cu focus pe Pay Per Click, achizitioneaza agentia Edge de la 2Performant, liderul pietei autohtone de marketing afiliat. Prin aceasta tranzactie, Canopy devine prima agentie Pay Per Click din Romania care integreaza o companie similara, consolidandu-si astfel pozitia de lider.

Achizitia, care va fi finalizata in ultimul trimestru al acestui an, implica preluarea brandului Edge si integrarea portofoliului de clienti al agentiei de performance marketing lansate in 2016. Printre brandurile care vor intra in portofoliul Canopy se numara Provident, FruFru, Arsis si Continental Hotels, care se vor alatura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill si Edenred, aflate deja in ecosistemul de clienti Canopy.

”Prin cresterea investitiilor in publicitatea PPC pe care le gestionam pentru actualii clienti, corelata cu integrarea noilor branduri, Canopy se impune ca lider de piata, cu un buget de advertising pe platformele Google si Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an. Dupa extinderea cu biroul de la Iasi si dezvoltarea serviciilor cu solutii tip Robotic Process Automation (RPA), este un nou pas prin care Canopy confirma interesul constant de a evolua ca business si de a sustine marketingul online din Romania”, explica Cristian Ignat, fondatorul Canopy.

“Sunt sigur ca interesul clientilor va fi reprezentat foarte bine in continuare de echipa Canopy. Am luat aceasta decizie ca urmare a unei schimbari in strategia 2Performant – urmeaza o perioada de dezvoltare accelerata a platformei noastre si ne-am hotarat sa ne concentram in intregime pe construirea propriei tehnologii, precum si pe serviciile aferente utilizarii acesteia.” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant.com.

In cei doi ani si jumatate de existenta pe piata, Canopy a devenit Google Premier Partner, iar in 2017 s-a numarat – alaturi de Edge, de altfel – printre cele trei ”Agencies of Tomorrow” selectate de Google Romania. Tot anul trecut, agentia s-a extins la Iasi, o oportunitate atat pentru cei care doresc sa se dezvolte profesional in domeniul marketingului online, cat si pentru companiile interesate sa isi creasca business-ul prin promovare online de tip Google Ads, Facebook Ads sau YouTube. In primele opt luni ale lui 2018, cifra de afaceri a agentiei a crescut cu 56% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

In prezent, compania are 24 de angajati, dintre care sapte in biroul din Iasi.

Din acest an, Canopy si-a dezvoltat serviciile cu solutii tip Robotic Process Automation (RPA), care permit eficientizarea operatiunilor dintr-o companie prin automatizarea proceselor si activitatilor repetitive din varii departamente (Financiar, HR, Customer Care, Marketing, etc.).

Agentia lucreaza pentru branduri de top cu aceeasi pasiune ca si pentru companiile mici si ambitioase si si-a consolidat expertiza in variate industrii si nise de piata. Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Maxigel, Smart Bill si Edenred sunt doar o parte dintre companiile care au incredere in echipa Canopy.

In prezent Canopy aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (Google Ads, remarketing, Facebook Ads, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru cresterea ratei de conversie si setarea corecta a platformei de Analytics pentru masurarea si interpretarea cat mai usoara si eficienta a datelor.

Infrastructura tehnologica construita de 2Performant deserveste in prezent peste 600 de clienti din Romania si din strainatate, inclusiv lideri globali si regionali, precum: Avon, Answear, Chicco, Noriel, Orange sau Telekom. Compania are cea mai mare baza de afiliati din Romania, numarand in prezent peste 60.000 de useri.

In 2017, 2Performant a inregistrat venituri totale de aproximativ 13,5 milioane lei.