Summer Well - analiza Selectivv Mobile House
Business

39% dintre participantii Summer Well 2018 sunt interesati de sport

Summer Well - analiza Selectivv Mobile House

Selectivv Mobile House, companie poloneza specializata in campanii publicitare si cercetarea utilizatorilor pe platformele mobile, a analizat 5.400 persoane din totalul participantilor de la editia Summer Well de anul acesta.Cercetarea a generat o serie de date demografice despre participanti, precum si un profil generic al acestora.

Astfel, in ceea ce priveste datele demografice, 52% din grupul cercetat este reprezentat de femei, in timp ce barbatii au constituit restul de 48%. Au fost monitorizate 8 grupe de varsta, dintre care cea mai mare pondere e reprezentata de categoria 26-30 de ani (26%).

Valori apropiate au atins si categoriile 31-35 ani (21%) si 21-25 (17%). Persoanele sub 20 de ani au reprezentat doar 5% din totalul publicului analizat, iar cele peste 50 doar 3%. Categoriile 41-45 de ani si 46-50 de ani au avut aceeasi pondere (7%), in timp ce categoria 36-40 a ajuns la o medie de 14%.

In ceea ce priveste orasul de provenienta, cei mai multi festivalieri au fost rezidenti din Bucuresti (17%) si Cluj-Napoca (11%), Timisoara (3%), Iasi (4%) si Constanta (5%). In ceea ce priveste comportamentul celor 5.400 de persoane analizate, rezultatele Selectivv Mobile House arata un interes crescut pentru activitatea fizica (39% au aplicatii de fitness instalate pe telefon, iar 18% sunt implicate activ in sporturi) si calatorii (12% au calatorit in afara tarii in ultimele 6 luni, 4% au folosit aplicatii de travel in ultimele 3 luni).

21% dintre participanti sunt studenti, iar doar 1% reprezinta grupul de varsta 15-18 ani. De asemenea, un procent de 21% din utilizatorii de mobil monitorizati au aplicatii de ridesharing si e-hailing instalate. 6% au participat la alte festivaluri din Romania in 2017.

Selectivv Mobile House dispune de o platforma proprie, datorita careia poate implementa campanii de targetare complexe, cu un public tinta foarte clar definit, in orice moment al zilei si in orice colt al lumii. Tot cu ajutorul acestei platforme, Selectivv poate defini categorii precise de consumatori, in functie de traficul de mobil folosit, care sa primeasca continut publicitar adaptat intereselor acestora.

Analizand datele colectate pe esantionul de 5.400 de persoane, Selectivv a conturat urmatorul profil de participant Summer Well: persoana tanara, activa fizic, interesata de calatorii si experiente noi.