emag 2018
Stiri

eMAG deruleaza investitii de peste 120 de milioane de euro in 2018

emag 2018

eMAG a investit 63 de milioane de euro anul trecut in patru directii principale, pentru a sustine dezvoltarea rapida ca hub regional de ecommerce: angajati (2 milioane), logistica (10 milioane), tehnologie (27 milioane) si dezvoltare internationala (24 milioane).In 2018, eMAG deruleaza investitii de peste 120 de milioane de euro, incluzand investitia in noul centru logistic.

Cifra de afaceri realizata in Romania a crescut cu 28% fata de anul precedent, pana la 2,58 de miliarde de lei, iar cifra intregului grup eMAG a crescut pana la 4,06 de miliarde de lei, in timp ce numarul de clienti pe care eMAG ii serveste in cele patru tari a crescut la 7,57 de milioane. De asemenea, traficul si volumele au crescut constant, atat pe desktop, cat si pe mobile, zona in care aplicatia eMAG a ajuns la un numar record de peste 1,1 de milioane de instalari.

„Numarul de clienti si cifra de afaceri sunt un rezultat al investitiilor pe termen lung pe care le-am facut in tehnologie. Suntem intr-un moment in care ecommerce-ul creste in ritm accelerat la nivel global, dar si local. Mizam pe tehnologie, pe echipa noastra si vom continua sa investim in inovatie romaneasca: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuala si serviciile care sunt un model pentru celelalte tari,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Peste 10.000 de selleri in eMAG Marketplace

Cu un ritm de 800 de selleri noi integrati lunar, eMAG Marketplace a crescut rapid, cu 201%, in perioada ianuarie 2017-mai 2018, iar in prezent reuneste peste 10.000 de selleri in Romania. In prezent, 50% dintre produsele vandute pe eMAG provin din oferta sellerilor Marketplace.

Pentru a-i ajuta pe selleri sa aiba rezultate mai bune, pana la finalul anului vor fi lansate doua servicii noi: eMAG Ads (va putea fi cumparata publicitate pe platforma eMAG) si eMAG Academy (webinarii, traininguri si conferinte care ii vor ajuta pe selleri sa isi imbunatateasca strategia si performanta).

3,4 de milioane de produse in stoc si categoriile anului 2018

In oferta eMAG sunt, in total, peste 3.400.000 de produse in stoc. Daca in 2017, categoriile care au inregistrat cele mai mari cresteri au fost telefoanele mobile, electrocasnicele mari si mici, televizoarele, gadget-urile, jucariile si produsele auto, anul acesta topul se schimba ca urmare a cresterii frecventei de cumparaturi online. In 2018, un potential mare de crestere au produsele din categoriile fashion, sport, ingrijire personala si cosmetice si bricolaj, mobila si decoratiuni.

Servicii noi

Pentru a doua jumatate a anului, eMAG a pregatit o serie de servicii noi care vor imbunatati experienta de shopping online:
Incepand cu data de 25 iunie, clientii din Bucuresti si Ilfov vor putea comanda pana la ora 24:00 cu livrare a doua zi, inclusiv sambata si duminica.

Din data de 2 iulie, eMAG introduce un serviciu de livrare rapida pentru litoral. Astfel, vor putea fi plasate comenzi cu livrare pe litoral in aceeasi zi (daca este plasata comanda pana la ora 12:00) si cu livrare a doua zi (daca este plasata pana la ora 24:00).

Din luna august, livrarea pe 6 intervale orare de cate 2 ore intre 09:00 – 21:00: eMAG va extinde serviciul de livrare in aceeasi zi in Bucuresti si in judetul Ilfov, oferind 6 intervale de cate doua ore, de la 3 intervale de trei ore cate sunt in prezent. Clientii vor putea plasa comanda cu pana la 1h30’ inainte de intervalul de livrare dorit, iar serviciul va fi disponibil si in week-end. Incepand din luna octombrie, clientii eMAG vor putea sa isi cumpere de pe platforma cartele prepaid sau sa isi alimenteze conturile prepaid de pe telefoane.

Companie romaneasca fondata in 2001, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania si exporta know-how si tehnologie romaneasca in Bulgaria, Ungaria si Polonia. De 16 ani investeste constant in servicii care ajuta clientii sa economiseasca timp si bani, servicii care au in spate tehnologii dezvoltate in Romania.

Cu o gama de produse in continua crestere atat prin oferta proprie, cat si prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate cauta si comanda orice, de oriunde. Clientii beneficiaza de servicii cu valoare adaugata precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finantare in rate prin eCredit, aplicatia de mobil si cardul de cumparaturi eMAG de la Raiffeisen Bank.