70 views 0 comments

HMD Global aniverseaza un an de cand este noua casa a telefoanelor Nokia

by on December 6, 2017
 

hmd global

HMD Global, noua casa a telefoanelor Nokia, aniverseaza primul sau an de existenta.In doar 12 luni, start-up-ul a facut 12 anunturi majore, incluzand lansarea a 11 dispozitive noi, precum si parteneriate globale semnate cu nume mari din industrie precum ZEISS. Pe parcursul intregii acestei perioade, compania a fost motivata si indrumata de entuziasmul numarului sau crescand de fani.

Nutrind inca din prima zi ambitia de a deveni un jucator cu adevarat global, HMD Global si-a lansat deja noul portofoliu care include sase smartphone-uri Nokia si cinci terminale clasice in peste 80 de piete, cu activari in 170 de tari, furnizand site-uri web in 48 de limbi prin care a asezat fundamente solide pentru cresteri viitoare.

Crestere si scalabilitate in ritm rapid

HMD Global a intrat in scena, prin relansarea modelului Nokia 3310 la Mobile World Congress din 2017 si lansarea primului sau val global de smartphone-uri Android. Noul portofoliu de produse a castigat peste 20 de premii in cadrul evenimentului si s-a vandut pe cele mai diverse piete. Astazi, telefoanele Nokia sunt in vanzare in 80 de tari, pe 45 de site-uri web locale, prezentate in 48 de limbi diferite. Dispozitivele au fost deja activate in 170 de tari.

In primul an de existenta, HMD Global a incheiat parteneriate strategice majore cu lideri din industrie precum Nokia, Google, Foxconn si ZEISS. Pe parcursul anului viitor, angajamentul companiei fata de aceste parteneriate va insemna furnizarea de inovatie pentru fani si stabilirea de noi standarde pentru ceea ce se poate astepta un utilizator de la un smartphone.

Raspuns emotionant din partea fanilor

Demonstrand pasiune incredibila, angajament si entuziasm pentru noul portofoliu de produse, fanii din intreaga lume au oferit un raspuns emotionant. Mai mult de un milion de oameni au urmarit transmisia live de la lansarea Nokia 3310, Nokia 3, Nokia 5 si Nokia 6 din cadrul MWC 2017. In mediul online, au existat peste 200 de milioane de vizualizari video si 87 de milioane de vizite pe site-urile web in ultimul an. In plus, cei 2,2 milioane care urmaresc marca pe Facebook, se dovedesc a fi fani vocali si implicati.

Florian Seiche, CEO HMD Global, a spus:

“Dupa anul exceptional pe care l-am avut, vreau mai intai sa le multumesc fanilor nostri pentru un asemenea raspuns incredibil. Angajamentul, entuziasmul si dragostea lor pentru noile noastre telefoane Nokia si pentru ceea ce dorim sa atingem a insemnat esenta care a facut posibile toate anunturile majore efectuate de noi. Ele demonstreaza valoarea actului de a comunica cu oamenii, de a construi comunitati si de a asculta dorintele lor in privinta telefoanelor. Datorita progresului inregistrat si a raspunsului primit, stiu ca vorbesc in numele tuturor cand spun ca abia astept sa vad ce va aduce anul 2018 pentru noi si pentru fanii nostri.”

Angajament in numele produsului si realizari

Prin portofoliul cuprinzator si diferentiat de produse livrat in doar un an, HMD Global si-a respectat angajamentul de a furniza Android pur pe toate smartphone-urile. Respectand faimoasa mostenire a designului Nokia, fiecare dispozitiv este construit cu trei principii calauzitoare in minte – tehnologia cu un scop, designul uman si Androidul pur, securizat si actualizat.
Compania care gazduieste telefoanele Nokia este, de asemenea, incantata sa includa acum Android OreoTM in portofoliul sau de produse. Incepand cu Nokia 8, aceasta actualizare se extinde catre fani din mai multe tari acum, suplimentand universul Android pur cu caracteristici precum Android Instant Apps si Background Limits.

Juho Sarvikas, Chief Product Officer, HMD Global, a spus:

“Am inceput calatoria cu mari asteptari din partea fanilor si cu o imensa responsabilitate de a livra produse pe masura mostenirii telefoanelor Nokia. Respectand radacinile noastre scandinave, am proiectat dispozitive frumoase cu calitatea intrinseca asteptata de la telefoanele Nokia. Nu am facut compromisuri in integrarea celei mai noi tehnologii, ca sa asiguram experiente reale de viata. In acelasi timp, am oferit propuneri inovatoare, cum sunt experienta Dual-Sight de pe smartphone-ul Nokia 8 si durata exceptionala de viata, de doua zile, a bateriei de pe terminalul Nokia 2.

“Primul nostru smartphone, Nokia 6, s-a vandut in China in doar 23 de secunde. Recent, Nokia 8 si Nokia 2 au fost recunoscute ca oferind calitate autentica, de top, la un pret accesibil. Cronicile si premiile primite vorbesc de la sine si suntem extrem de recunoscatori pentru sprijinul entuziast al fanilor nostri.”

Pekka Rantala, Executive Vice President si Chief Marketing Officer, HMD Global, a spus:

“Designul si constructia intregului nostru portofoliu de produse sunt inspirate de ceea ce doresc fanii nostri, asa ca pentru noi este o recompensa enorma sa vedem cat de entuziast raspund acestia. Feedback-ul si angajamentul de care ne-am bucurat in ultimele 12 luni ne-au inspirat enorm in privinta a ceea ce urmeaza sa vina. Una peste alta, a fost un prim an extraordinar si deja asteptam cu nerabdare sa vedem ce vine in urmatoarele 12 luni. Suntem increzatori ca acestea vor fi si mai bune ca pana acum.”

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response