GPeC SUMMIT
Business

La GPeC 2017 magazinele online vor avea parte de cel mai detaliat audit de website

GPeC SUMMIT

A 12-a editie anuala GPeC – considerat drept cel mai important eveniment de e-commerce din Romania – a luat startul in forta anuntand primii 3 speakeri internationali confirmati la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai si noile criterii de evaluare ale magazinelor online care se inscriu in Competitia GPeC.

Directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos vine in Romania

Rob Siefker s-a alaturat echipei Zappos in ianuarie 2004 fiind, in prezent, directorul echipei de Customer Loyalty a retailerului online de fashion, echipa care numara peste 500 de angajati. Principala lui preocupare este de a asigura experiente unice clientilor Zappos, Rob fiind un adevarat ambasador al crezului Delivering Happiness – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul Zappos.

Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel global, compania fiind achizitionata in iulie 2009 de gigantul Amazon pentru suma de 1,2 miliarde de dolari.

Zappos va fi prezent pentru prima data in Romania la GPeC SUMMIT prin Rob Siefker – persoana cea mai potrivita de a impartasi secretele Zappos despre cum sa creezi experiente memorabile clientilor tai. Rob va sustine un keynote de 1 ora de pe scena GPeC SUMMIT, in data de 16 Mai 2017: Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing.

Speakeri exceptionali pe scena GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017

GPeC SUMMIT este cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrala si de Est, evenimentul avand doua editii in fiecare an. Editia de primavara are loc in zilele de 16-17-18 Mai 2017, la Bucuresti si reuneste elita industriei de comert online din Romania precum si din tarile vecine: Cehia, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Republica Moldova, Rusia.

Pe langa Rob Siefker (Zappos), pe scena GPeC SUMMIT va urca si Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 in Mobile la nivel mondial” de catre prestigioasa publicatie Forbes.

Tomi este autorul a nu mai putin de 12 carti – toate best-seller si detinatorul recordului absolut in industria telecom pentru cea mai rapid vanduta carte din istorie. Parerile si analizele lui despre tot ce tine de Mobile au fost publicate in peste 500 de articole ale prestigioaselor Wall Street Journal, Business Week, The Economist si Financial Times.

Tomi a facut parte din top management-ul Nokia, iar in prezent este unul dintre cei mai cunoscuti consultanti din industria telecom la nivel international.

Pe 16 Mai 2017 Tomi va sustine un keynote special despre ultimele tendinte in Mobile Commerce: The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality.

Deloc in ultimul rand, cel de al treilea speaker international dezvaluit de organizatorii GPeC este Karl Gilis – care revine in Romania la cererea audientei dupa succesul prezentarii de la editia GPeC SUMMIT de anul trecut.

Pe 16 Mai, Karl Gilis va sustine keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)” – exemple concrete si sfaturi practice despre cum sa scrii continut persuasiv, despre psihologia preturilor, despre scarcity si de ce si cat de important este asa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor in clienti.

Pentru mai multe informatii si inscrieri la GPeC SUMMIT, vizitati site-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
Audit de website complex pentru magazinele online

Cea de a doua noutate anuntata de GPeC consta in actualizarea majora a criteriilor de auditare a magazinelor online. Numarul criteriilor a crescut de la 120 la peste 170, iar auditul de site se face acum atat pentru varianta Desktop, cat si pentru varianta de Mobile.
Pe scurt, orice magazin online care isi doreste un audit complex de site se poate inscrie in Competitia GPeC – pretul pentru un astfel de audit pornind de la doar 299 EUR + TVA.

Peste 20 de experti in E-Commerce si Marketing Online – membri in Juriul GPeC 2017 – vor audita fiecare magazin tinand cont de peste 170 de criterii esentiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing pana la Calitatea Serviciilor magazinului.

Fiecare magazin inscris in Competitia GPeC 2017 primeste individual si confidential raportul de audit continand punctajele si recomandarile Juriului GPeC pentru cele 170+ criterii de evaluare. Concret, magazinele vor avea o radiografie absoluta a website-ului si vor sti ce trebuie remediat ca sa creasca rata de conversie si sa vanda mai mult. Atat pentru Mobile, cat si pentru Desktop.

Toate criteriile de evaluare si beneficiile obtinute de magazinele online pot fi regasite pe website-ul GPeC. Tot acolo se fac si inscrierile, iar pana pe 11 Mai exista si o oferta Early-Bird care asigura cel mai mic pret. http://www.gpec.ro/auditarea-magazinelor-online/

GPeC 2017 – 8 luni de evenimente e-commerce premium

Ca in fiecare an, GPeC se desfasoara timp de 8 luni (din aprilie pana in noiembrie 2017) si aduce numeroase evenimente comunitatii de e-commerce si marketing online din Romania. “GPeC SUMMIT si Competitia Magazinelor Online sunt doar doua din evenimentele pe care le-am pregatit. Daca ar fi sa rezum in cateva cuvinte ce se intampla la GPeC in fiecare an, as spune: Auditarea magazinelor online, Conferinte, Workshop-uri, Expo, Cursuri, Team building, Networking si Lead-uri in inima industriei de e-commerce” – declara Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

“Se spune despre noi ca reprezentam punctul de referinta in e-commerce, fiind cel mai important eveniment de profil din Romania. Suntem onorati de acest feedback, dar stim ca intotdeauna se poate si mai bine, iar noi asta ne dorim la GPeC 2017: sa oferim comunitatii e-commerce cel mai bun continut, relevanta si cel mai bun know-how despre cum sa ai un magazin online de succes”, conchide Andrei Radu.