depanero
Stiri

Depanero depaseste 1 milion de clienti

depanero

Depanero, a depasit 1 milion de clienti care au beneficiat de servicii de consultanta si reparatii pentru produse defecte. Compania estimeaza ca va trece de 1,1 milioane de clienti pana la finalul anului.

Depanero are in portofoliu 62 de branduri si ofera lunar servicii de consultanta si reparatii pentru o medie de 30.000 de clienti. De la inceputul anului, compania a adaugat 15 branduri noi in portofoliu. „Avem in permanenta discutii cu nume importante din piata si cu branduri care acum intra in Romania pentru a extinde baza de clienti, insa numarul acestora nu reprezinta un target in sine. Important este sa construim un portofoliu cat mai cuprinzator, astfel incat sa le oferim clientilor siguranta ca Depanero are expertiza sa le ofere cele mai bune servicii”, declara Cristina Crangus, director comercial Depanero.

Cel mai bun timp mediu de reparatie din Romania raportat la numarul de branduri si mixul de categorii de produse, flota proprie de autovehicule si reteaua nationala de tehnicieni care ofera servicii la domiciliu au contribuit la depasirea unui milion de clienti pentru Depanero de la infiintarea companiei, in 2011, si pana in prezent.

„Pentru 9 din 10 romani din mediul urban, timpul de remediere a defectunilor este principalul argument in alegerea service-ului. De aceea am investit continuu in eficientizarea acestui indicator, prin extinderea echipei si specializarea tehnicienilor”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Pentru a sustine activitatea in teren a tehnicienilor care ofera servicii la domiciliu destinate reparatiilor echipamentelor electrocasnice mari, Depanero opereaza propria flota auto de peste 50 de autovehicule, in sistem de leasing operational.

„Suntem singura companie de service cu prezenta nationala si angajati in fiecare judet, iar flota de masini este folosita de echipele care asigura interventii la domiciliile clientilor”, declara Irina Mincinopschi, director general adjunct Depanero.

Pe langa cei 50 de tehnicieni de teren, Depanero mai are peste 100 de tehnicieni care lucreaza in sediul central din Bucuresti, precum si o echipa de customer care formata din 50 de persoane, incluzand angajatii din call center. In total, Depanero are aproximativ 300 de angajati.