GeForce GTX
Stiri

NVIDIA a lansat GameWorks SDK 3.1 pentru randare si simulari in timp real

GeForce GTX

NVIDIA a anuntat disponibilitatea la nivel global a kit-ului de dezvoltare software (SDK) NVIDIA GameWorks 3.1, care introduce trei noi tehnologii inovatoare de grafica pentru umbre si lumini, precum si doi algoritmi de simulare, lansati in versiune beta.

“Pasiunea noastra pentru gaming este cea care ne conduce in rezolvarea problemelor din tehnologiile real-time rendering and simulation,” a declarat Tony Tamasi, vice presedinte senior in departamentul de content si tehnologie de la NVIDIA. “Tehnologiile noastre GameWorks imping limitele, permitandu-le dezvoltatorilor sa livreze jocuri cu efecte speciale si simulari spectaculoase”, a declarat Tony Tamasi, senior vice president of content and technology in cadrul NVIDIA.

Cele trei tehnici de randare GameWorks pentru umbre si lumini includ: NVIDIA Volumetric Lighting, NVIDIA Hybrid Frustum Traced Shadows (HFTS) si NVIDIA Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO). De asemenea, extensiile pentru libraria NVIDIA PhysX includ: NVIDIA PhysX-GRB si NVIDIA Flow.

Codul sursa pentru selectia de librarii GameWorks este disponibil pentru dezvoltatori prin intermediul GitHub. Codul sursa pentru tehnologiile NVIDIA Volumetric Lighting si demo-ul FaceWorks este disponibil incepand de astazi, iar pentru NVIDIA HairWorks, HBAO+ si NVIDIA WaveWorks va fi disponibil in curand.