591 views 0 comments

LG a incheiat un parteneriat global cu Netflix

by on January 6, 2016
 

LG Netflix Partnership

LG a anuntat astazi ca a incheiat un parteneriat global cu Netflix, cu scopul facilitarii expansiunii retelei dincolo de pietele unde este deja prezenta (Americi, Europa de Vest, Australia, Noua Zeelanda si Japonia).

Aceasta expansiune va aduce o gama extinsa de continut de inalta calitate, inclusiv seriale 4K HDR, pentru mai multe piete din Asia, Orientul Mijlociu si Europa. LG a fost ales ca partener Netflix principal la nivel global datorita calitatii superioare a imaginii si a performantei aduse in industria televizoarelor Smart, dar si in experienta de vizualizare a Netflix. La momentul lansarii, LG si Netflix isi vor combina eforturile pentru a oferi acces prepaid pentru serviciile Netflix.

Printre apreciatele seriale originale Netflix se numara Daredevil, Orange is the New Black si Sense8. De altfel, compania planuieste sa ofere membrilor sai la nivel global si varianta refacuta in HDR a serialului Marco Polo. In cadrul International Consumer Electronics Show (CES) 2016, care are loc in Las Vegas intre 6 si 9 ianuarie, vizitatorii standului LG (#8204 Central Hall, Las Vegas Convention), vor avea oportunitatea sa vizioneze un clip special 4K HDR din serialul Daredevil, pregatit pentru tehnologia Dolby Vision™. Netflix a felicitat LG pentru gama de televizoare 4K HDR OLED, care ofera cele mai profunde nuante de negru, cel mai bun contrast si cele mai vibrante culori, aspecte care ofera o experienta extraordinara pentru continutul Netflix.

„Parteneriatul nostru global cu LG va permite iubitorilor de divertisment din intreaga lume sa descopere si sa se bucure de Netflix,” a declarat Scott Mirer, vice presedinte pentru relatii cu partenerii din cadrul Netflix. „Ne bucuram de oportunitatea de a pune la dispozitia membrilor nostri cea mai avansata tehnologie care le permite vizionarea serialelor lor preferate in 4K si HDR.”
„Parteneriatul global cu cel mai important furnizor de continut din lume, Netflix, este un motiv de bucurie pentru noi,” a declarat Brian Kwon, presedinte si CEO al LG Home Entertainment Company. „Din punctul nostru de vedere, LG continua sa isi dedice resursele pentru tehnologiile de imagine si audio, cu scopul de a oferi consumatorilor din intreaga lume o experienta 4K si HDR superioara. Prin adoptarea celor mai noi tehnologii, LG va conduce in continuare piata mondiala de televizoare premium.”