Noutati

Bosch planifica crearea diviziei Global Service Solutions

2-ORT-14319

De la 1 ianuarie 2016, Bosch planifica fondarea unei noi divizii, Bosch Global Service Solutions (SO). Aceasta va reuni toate serviciile interne si externe oferite de catre companie. Pe langa faptul ca va continua furnizarea serviciilor de succes precum eCall, asistenta oferita clientilor si externalizarea proceselor de afaceri (BPO), divizia SO va deveni de asemenea furnizorul intern din cadrul companiei Bosch de Shared Services in domeniul administrativ si vanzari. Divizia se va constitui din unitatea operationala Service Solutions, parte din Bosch Sicherheitssysteme GmbH, cu sediul central in Frankfurt. Ulterior, ea va fi inregistrata ca persoana juridica independenta.

Aceasta modificare organizationala nu va afecta conditiile contractuale ale salariatilor. “Tinand cont de pietele aflate intr-un rapid proces de schimbare si mai ales de modificarea tehnologica accelerata, generata de internetul lucrurilor (Internet of Things), compania Bosch isi va extinde si mai mult portofoliul de servicii,” declara Dr. Stefan Hartung, membru in Consiliul de Administratie Bosch. Unitatea operationala Service Solutions s-a dezvoltat foarte bine in ultimii ani, avand un nivel de crestere continua din doua cifre. La nivel global, aceasta unitate creeaza anual aproximativ 500 de noi locuri de munca. In prezent, are aproximativ 5.000 angajati.

Concentrare pe portofoliul intern si extern
Aceasta miscare va ajuta compania sa-si imbunatatesca continuu procesele pe plan intern. Shared Services la nivel global, care exista deja in cadrul companiei Bosch, sau cele care sunt planificate pentru viitor, vor fi reunite si consolidate pe o baza standard comuna.

Bosch a lansat deja o serie de initiative individuale privind acest tip de servicii, in domenii cum ar fi contabilitatea si managementul resurselor umane. Crearea unei noi divizii va genera o imbunatatire a calitatii si eficientei serviciilor, precum si reducerea birocratiei.

In acelasi timp, noua divizie isi va extinde portofoliul de servicii pentru clientii externi. Pe langa diverse solutii de Shared Service pentru transport si cladiri, se va pune accent si pe comunicarea cu clientul si asistenta acordata acestuia. In acest context, compania poate combina expertiza tehnica si capacitatea dovedita a unui operator experimentat de centru de monitorizare sau a unui furnizor de servicii de comunicare. In domeniul transportului, de exemplu, Bosch ofera serviciul pentru apeluri automate in situatii de urgenta – eCall – disponibil in zece limbi straine pentru principalii producatori auto din 27 de tari europene. Tot in domeniul transporturilor, compania ofera spatii de parcare pentru camioane, cu monitorizare in sistem CCTV, in zone de odihna, care pot fi rezervate in prealabil. Pentru cladiri, Bosch asigura deja un sistem de supraveghere video in „cloud”, care poate fi conectat la un centru de monitorizare si care intervine ca raspuns la anumite evenimente. Solutiile din domeniul comunicarii si asistentei destinate clientilor includ monitorizarea si evaluarea inteligenta a platformelor de social media, care ofera companiilor un real suport in cadrul activitatilor de marketing si vanzari.